Campanie pentru sustinerea comunitatii online, pe forumul eMAG

BUCURESTI - 10 august 2007

Comunicat tip General in IT&C

Atragerea de membri cu experienta si competente tehnice pe forumul companiei si generarea unui continut de calitate sunt scopurile campaniei initiate de eMAG.

Lansat in urma cu o luna de zile, forumul completeaza magazinul online eMAG.ro si are ca scop sa ofere un canal de comunicare care sa contribuie la o informare completa a clientului. Astfel, eMAG ofera informatii comerciale despre produse, pe www.emag.ro, iar discutiile de pe forum, experientele personale ale vizitatorilor, cu opiniile acestora, intregesc detaliile oferite pe site.

Forumul eMAG incurajeaza discutiile ce aduc un aport bogat de informatii, printr-un sistem unic de bonusare. Bugetul dedicat este de 14.000 de euro, iar regulamentul concursului se bazeaza pe stimularea membrilor care isi impartasesc parerile despre cat mai multe produse, povestesc experientele personale, ajuta pe ceilalti cu sfaturi de achizitie si utilizare a produselor. Prin aceasta campanie, cateva sute de utilizatori vor fi rasplatiti, de-a lungul unui an, pentru activitatea in folosul comunitatii.

Premierea nu se va face prin tombole, ci prin nivelul de recunoastere oferit chiar de comunitate: membrii forumului au posibilitatea sa acorde calificative, in functie de utilitatea informatiilor. Punctajul final depinde nu numai de voturile primite, ci si de cele acordate.

“Pentru ca suntem decisi sa sustinem acest proiect si sa facem din forumul eMAG cea mai mare comunitate de opinii despre produse, producatori si tehnologie, inca de la lansarea sa am creat un sistem de bonusare a celor mai activi membri,” spune Radu Apostolescu, Director Executiv eMAG.

Angajatii companiei participa la discutiile de pe forum, stabilindu-se astfel o comunicare eficienta si informala intre comunitate si echipa eMAG. De asemenea, participantii la discutii au sansa sa devina moderatori ai forumului.

Dupa prima luna de activitate, forumul eMAG gazduieste peste 750 de membri activi si a inregistrat peste 8200 de mesaje si aproximativ 430.000 de afisari de pagini. Cele mai discutate subiecte sunt cele referitoare la notebook-uri, aparate foto-video si telefoane mobile.

Despre eMAG.ro

Despre eMAG
Lansat in 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG se numara printre deschizatorii pietei de comert electronic din Romania. Calitatea serviciilor oferite si orientarea catre client au propulsat eMAG in pozitia de lider pe piata vanzarilor online. Cu o echipa de aproximativ 200 de angajati, eMAG are un portofoliu in care se regasesc atat produse si solutii IT si de comunicatii, cat si echipamente electronice high-end. eMAG este sustinut de companiile Dante International si eMAG International. Pentru mai multe informatii, va rugam accesati www.emag.ro.

Ioana Prandurel, PR Manager
Tel.: +40 752212988

ioana.prandurel@emag.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/emag-ro/campanie-pentru-sustinerea-comunitatii-online-pe-forumul-emag