Viitorii lideri isi ating potentialul prin experienta Enovate Talent Camp

BUCURESTI - 6 mai 2014

Comunicat tip Produse / Servicii in HR

Între 26-28 mai, timp de trei zile, are loc în București, Enovate Talent Camp, evenimentul dedicat persoanelor care aspiră să devină lideri în organizațiile lor. În timpul acestei experiențe, participanții își vor defini propriul brand de leadership , printr-un proces complex de introspecție și consultare cu stakeholderii - acele grupuri pentru care ei trebuie să genereze rezultate. În același timp, participanții vor avea avea la finalul evenimentului, un plan de acțiune pentru atingerea acelui potențial de leadership pe care îl urmăresc.

 

Printre speakerii conferinței se numără Cosmin Alexandru, președintele Asociației ERUDIO, Cristian Lascu, redactor șef la National Geographic Romania precum și Daniela Marzavan, lector al Universității de Științe Aplicate HTW Berlin, Departamentul de Design Thinking și Valori Umane  și al Universității de Inginerie și Design ELISAVA din Barcelona.

„Călătoria de dezvoltare și evoluție în contextul organizațional are pentru angajați o componentă profund umană”, este de părere Silviu Martin, Project Managerul Talent Camp. „Engagementul ridicat în rândul talentelor este generat de impactul personal pe care aceștia îl au în organizație, un impact real și sustenabil doar dacă este în linie cu personalitatea, talentele și obiectivele individuale. De aceea, odată cu Talent Camp, propunem managerilor și profesionistilor de resurse umane o abordare holistică asupra indivizilor, ca un sistem integrat și funcțional între viața personală și cea organizațională”.

Astfel, în prima zi, exercițiile de reflecție și împărtășire, mecanismele Pitagoreice dezvoltate de Ikedoo, poveștile despre leadership autentic împartășite de Cristian Lascu și workshop-ul Cristinei Mihai – “Cine sunt eu și care este stilul meu de leadership?” sunt principalele instrumente ale acestui inceput de călătorie de descoperire și definire  a brandului de leader.  

În cea de a doua zi, se adaugă următoarea dimensiune a definirii brandului de leader prin workshopul  lui Cosmin Alexandru, despre lider și comunitatea pe care o deservește, urmat de o dezbatere moderată de Bulent Duagi cu subiectul “ Liderul și așteptările stakeholderilor”. În a doua parte a zilei, Cristina Mihai călăuzește talentele în drumul către identificarea stakeholderilor individuali și a rezultatelor așteptate.

Ultima zi este dedicată vizualizării și prototiparii brandului de leader, cu focus pe acțiune, agilitate și viziune către viitor. Daniela Marzavan vorbește despre design leadership și mentalitatea orientată spre acțiune, care implică realism vis-a-vis de modelul de business, creativitate în ceea ce privește depășirea obstacolelor tehnice și empatie cu toți stakeholderii schițați. Agenda continuă cu Alexandra Pode și Oana Țoiu de la Business Model Inc., care dedică restul zilei workshop-ului Business Model You care folosește Business Model Canvas pentru a sprijini recalibrarea viziunii de carieră și pentru a clarifica strategii de creștere personală și profesională.