Curs acreditat Relatii Publice si Comunicare - 17feb.- 4mar. 2011, Camera de Comert Bucuresti

BUCURESTI - 7 februarie 2011

Comunicat tip General in Afaceri

Cursul se adreseaza intreprinzatorilor si angajatilor, functionarilor publici, managerilor preocupati de comunicarea organizationala interna, managerilor care inteleg ca relatiile publice reprezinta instrumentul necesar de gestionare a crizei, de pozitionare eficienta si promovare pe piata de profil si externa, tuturor celor care isi doresc dezvoltarea personala si a organizatiei din care fac parte.

Curs acreditat de Relatii Publice si Comunicare

Curs acreditat de Relatii Publice si Comunicare

Euro Best Team organizeaza in perioada 17-18, 24-25 februarie si  4 martie 2011 - examenul - cursul Comunicare si Relatii Publice, la Camera de Comert si Industrie a Municipiului Bucuresti sau la sediul EBT (in functie de numarul cursantilor).

Cursul este acreditat de Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor, Ministerul Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei si Ministerul Educatiei si Cercetarii. Examenul de certificare va avea loc in data de 4 martie 2011. 

 

FORMULAR DE INSCRIERE

 

Oferta: Pentru inscrieri pana la data de 7 februarie 2011 taxa de inscriere este de 800 de lei si include toate costurile privind suportul de curs, pauze de cafea, testele de verificare, taxe de examen şi certificare CNFPA. Dupa aceasta data taxa de participare este de 1000 de lei. Pentru studenti si someri taxa de participare este de 700 de lei. Imediat dupa primirea formularului de inscriere veti primi o factura proforma ce va trebui achitata in maxim 5 zile lucratoare, pentru confirmarea inscrierii. Plata se va face in contul Bancii Transilvania, afisat mai jos.

 

Competentele dobandite in cadrul cursului permit desfasurarea activitatii de PR cu succes atat in firme mici cat si in cadrul departamentelor de relatii publice din companii mari sau institutii publice.

Cursul este bazat pe aplicatii practice si ofera participantilor posibilitatea sa elaboreze, in coordonarea lectorului, toate instrumentele de PR de la comunicate de presa pana la organizarea de evenimente speciale  sau gestionarea situatiilor de criza.

 

PRINCIPIILE DE BAZA ALE ACESTUI PROGRAM SUNT:

- Interactivitate - exemple concrete si  implicarea activa a participantilor;

- Adaptabilitate - formatorul va aborda tematica pe baza nevoilor de formare ale participantilor, pornind de la asteptarile acestora si utilizand feedback-ul zilnic

- Aplicabilitate practica – in timpul cursului participantii vor fi antrenati pentru gasirea unor solutii optime, in special in gestionarea situatiilor de criza.

 

TEMATICA:

 

          

Ziua I – 17 februarie 2011

 09:00 - 10:30  Sesiune introductivă – prezentarea participanţilor şi a obiectivelor cursului.                        Procesul de comunicare și relațiile publice.

10:30 - 10:45  Pauză de cafea

10:45 - 12:15 Categorii, forme și medii de comunicare. Comunicarea internă (cu angajații), cu partenerii și colaboratorii, cu comunitatea.

12:15 - 13:45  Pauză de prânz

13:45 - 15:15 Comunicarea interpersonală. Stiluri de comunicare. Stăpânirea emoțiilor

15:15 - 15:30  Pauză de cafea

15:30 – 17:00 Planificarea propriilor activității. Lucru în echipă. Elemente de etică profesională.

                                      

Ziua II - 18 februarie 2011

  09:00 - 10:30   Recapitulare ziua I

                        Imaginea publică a organizației. Creare și întreținere.10:30 - 10:45  Pauză de cafea10:45 - 12:15 Procesul de planificare. Campaniile de relații publice/comunicare.

12:15 - 13:45  Pauză de prânz

13:45 - 15:15 Strategia de relații publice. Planul de relații publice/comunicare/mediatizare.

15:15 - 15:30  Pauză de cafea

15:30 - 17:00  Evenimentele speciale. Acțiunile filantropice. Responsabilitatea socială corporatistă

                     Test de evaluare intermediară.

 

Ziua III - 24 februarie 2011

 09:00 - 10:30  Recapitulare zilele I- II

                       Mijloacele de informare în masă.

                       Informația, știrea și articolul de presă.                  

10:30 - 10:45  Pauză de cafea

10:45 - 12:15  Comunicatul de presă

12:15 - 13:45  Pauză de prânz

13:45 - 15:15  Conferința și briefingul de presă

15:15 - 15:30  Pauză de cafea

15:30 - 17:00  Interviul 

 

Ziua IV - 25 februarie 2011

 09:00 - 10:30  Recapitulare ziua III

                      Tipologia crizelor. Identificarea, analiza și evaluarea riscurilor.

                       Criza de imagine.

10:30 - 10:45  Pauză de cafea

10:45 - 12:15  Comunicarea în situații de criză. Strategia de gestionare a crizei.

12:15 - 13:45  Pauză de prânz

13:45 - 15:15  Planul de gestionare a crizei.

15:15 - 15:30  Pauză de cafea

15:30 - 17:00  Lecții învățate.

                     Concluzii.

 

EXAMEN DE CERTIFICARE -  4 martie 2011

 

 Evaluarea finală constă în prezentarea unui proiect individual (strategie de comunicare, plan de comunicare, campanie de comunicare) realizat în coordonarea lectorului.

 

Lectorul cursului este Liviu Dragoman  

Liviu deţine o experienţă de peste 10 ani în domeniul comunicării şi relațiilor publice. A ocupat funcţii de conducere în structuri guvernamentale de informare și relații publice și a deținut funcția de manager pentru numeroase proiecte naţionale şi internaţionale. Este absolvent al Facultăţii de drept din Craiova şi a obţinut titlul de doctor la Universitatea Națională de Apărare din București. Este absolvent al Colegiului Național de Apărare și a unor cursuri de specializare în domeniul comunicării, relaţiilor publice și gestionării crizelor. A conceput și condus importante campanii de comunicare și relații publice atat pentru sectorul guvernamental cat si pentru cel privat.

 

COMPETENTE SI CERTIFICARE:

La finalul cursului participantii vor beneficia de o atestare a competentelor dobandite in cadrul cursului prin eliberarea unui certificat eliberat de Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor – CNFPA si recunoscut de Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse si de Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului, pentru ocupatia de Asistent Relatii Publice si Comunicare. 

Odata cu certificatul CNFPA, participantii vor primi si o diploma elibetata de  Euro Best Team in Managementul Comunicarii si Relatiilor Publice. 

 

Condiţii de înscriere

Acest curs se adreseaza atat persoanelor cu studii medii cat si cu celor cu studii superioare.

Pentru înscriere vă rugăm să trimiteţi formularul de inscriere la office@eurobestteam.ro . Ulterior veti fi contactat de organizator pentru alte detalii privind desfasurarea cursului. In prima zi de curs  va rugam sa aduceti formularul in original semnat si stampilat, precum si o copie a cartiii de identitate si o copie dupa ultima diploma de studii care sa ateste finalizarea studiilor medii sau superioare.

 

SC Euro Best Team SRL

RO95BTRL04101202E64311XX

Banca Transilvania, Agenţia Centrul Civic, Bucureşti.

Persoană de contact: Elena Farcas: 0722696843

Despre EURO BEST TEAM SRL

Euro Best Team este o companie infiinţată de consultanţi recunoscuţi în domeniul managementului de proiect, formare profesională, comunicare şi relaţii publice, şi furnizeză servicii de consultanţă privind accesarea fondurilor structurale şi training, organizând următoarele cursuri: Manager de Proiect, Formator de Formatori, Expert achiziţii publice, Manager resurse umane, Manager de mediu, Auditor de mediu, Auditor de calitate, Inspector de muncă, Relaţii publice si comunicare, Publicitate, Reporter radio, Reporter TV. Clienţii şi partenerii firmei sunt companii prestigioase cu capital românesc şi străin precum şi numeroase instituţii de stat. Mai multe informatii gasiţi pe site-ul nostru www.eurobestteam.ro.