Curs Organizare Campanie Electorala – 15-16 mai 2012, Bucuresti

BUCURESTI - 3 mai 2012

Comunicat tip General in Afaceri

Euro Best Team organizeaza in perioada 15-16 mai 2012 cursul “ Organizare campanie electorala ”, curs ce isi propune sa ofere intrumente deosebit de utile persoanelor care asigura suportul tehnic al unui candidat un campania electorala. OFERTA: Pentru inscrieri pana la data de 10 mai 2012 beneficiati de taxa de participare redusa, respectiv respectiv 500 lei+TVA. Dupa aceasta data taxa de inscriere este de 800 lei+TVA. Mai multe detalii gasiti pe www.eurobestteam.ro

Perioada de desfasurare a cursului va fi: 15-16 mai 2012. Durata cursului este de 2 zile, 6 ore pe zi, in intervalul orar 9:00-17:00.

PRETUL CURSULUI: Pentru inscrieri pana la data de 10 mai 2012, taxa de participare la acest curs este 500 lei+TVA. Dupa aceasta data, taxa de inscriere la acest curs este 800 lei+TVA.

LOCURI GRATUITE: Pentru grupuri mai mari de cinci persoane, Euro Best Team ofera cadou taxa de participare pentru a sasea persoana.

 

FORMULARUL DE INSCRIERE il puteti completa de pe www.eurobestteam.ro

 

Curs pentru consilierii si directorii de campanie electorala

Campania electorala reprezinta cea mai dinamica activitate politica dar si una dintre cele mai interesante activitati de relatii publice. Candidatii alcatuiesc echipe de campanie formate din specialisti in domeniul comunicarii, de obicei cu experienta in comunicarea politica, fosti jurnalisti, persoane cu expertiza profesionala necesara suportului tehnic de campanie.

Echipa este coordonata de un director de campanie care stie sa elaboreze o strategie electorala, stie sa isi stabileasca un plan de comunicare , sa relationeze cu diferitele grupuri cu care candidatul intra in contact, sa tina relatia cu mass media, sa anticipeze si sa gestioneze crizele sau sa reactioneze in cazul unor situatii dificile. De asemenea, membrii echipei de campanie trebuie sa aiba o baza teoretica si practica solida si sa isi cunoasca foarte bine sarcinile si responsabilitatile dar si regulile dupa care se desfasoara campania.

Pentru a veni in sprijinul persoanelor care doresc sa conduca sau sa faca parte din echipele de campanie, Euro Best Team organizeaza cursul Organizare campanie electorala, curs ce isi propune sa ofere intrumente deosebit de utile persoanelor care asigura suportul tehnic al unui candidat in campania electorala.

 

Obiectivele cursului:

-    Redactarea unei strategii de campanie electorala -    Intelegerea rolului profilului public al candidatului si a modalitatilor de “vanzare” a acestuia. -    Reguli de conduita in campania electorala. -    Tehnici de gestionare a relatiilor cu mass media -    Organizarea de evenimente de promovare a candidatilor -    Tehnicile traditionale de campanie versus new media

 

Cui se adreseaza cursul

Directorilor de campanii electorale, consilieri, candidati si tuturor persoanelor care fac parte din echipa de campanie interesate sa isi perfectioneze cunostintele de comunicare si marketing politic .

Metoda de instruire

Programul utilizeaza tehnici europene de predare si instruire, se bazeaza pe interactivitate, aplicatii, exercitii si ofera participantilor posibilitatea de a-si dezvolta rapid aptitudinile, abilitatile si competentele specifice organizarii campaniilor electorale.

Structura cursului:

Partea teoretica a cursului are loc pe durata a doua zile de curs de la 9.00 la 17:00.

Agenda cursului

 Ziua I

09:00 - 10:30 Comunicarea politica si comunicarea electorala: valori, idei, pozitii, teme mesaje          

                     Campania de marketing politic

                     Strategia, Analiza, Identificarea publicului tinta, temelor de campanie

10:30 - 10:45 Pauza de cafea

10:45 - 12:15 Realizarea unei comunicari eficiente

                     Lansare campanie, Media planning, sloganul

                     Discursul si argumentatia – elementele persuasiunii

                     Echipa de campanie, atributii

12:15 - 13:45 Pauza de pranz

13:45 - 15:15 Candidatul si electoratul

                     Contacte directe cu electoratul

                     Contactele directionate cu electoratul: reuniuni, banchete, colocvii, mitinguri

15:15 - 15:30 Pauza de cafea

15:30 - 17:00 Comunicarea unidirectionala

                      Materiale de campanie, Comunicarea cu presa

                     Afisajul (platit, improvizat)

                     Obiecte promotionale

                     Fotografia

  Ziua II

09:00 - 10:30 Instrumente audio-vizuale

                     Comunicarea  non-verbala: fizic, haine, gesturi, discurs, limbaj, atitudine

                     Tipuri de emisiuni: dezbateri si interviuri, talkshow-uri, stiri

                     Instrumente de comunicare cu presa

10:30 - 10:45 Pauză de cafea

10:45 - 12:15 Realizarea unei intalniri electorale

                     Planificare, organizare, executare si mediatizare

                     Considerente practice privind tinuta

12:15 - 13:45 Pauză de pranz

13:45 - 15:15 Candidatul si adversarii sai

                     Publicitatea negativa: atacurile in media, posibilitati de contraatac

15:15 - 15:30 Pauza de cafea

15:30 - 17:00 Campanii neconventionale: evenimente neconventionale, new media, advertising neconventional                         

                     Idei/sfaturi pentru o campanie eficienta

Lectorul cursului

Elena Farcas

Elena detine o experienta de peste 10 ani in domeniul comunicarii si a detinut functia de manager pentru numeroase proiecte nationale si internationale. Este absolventa a Facultatii de Litere din Craiova si a obtinut titlul de Master in Management si Comunicare in Afaceri, Master in Relatii Internationale si Master in Marketing Strategic. In prezent este doctorand la Universitatea din Bucureşti – Facultatea de Jurnalism si Stiinte ale Comunicarii. A urmat numeroase cursuri de specializare in relatii publice si management in ţara si in strainatate si a condus campaniile de comunicare importante atat pentru sectorul guvernamental cat si pentru sectorul privat: Televiziunea Romana, Guvernul Romaniei, Comisia Europeana, Nadia Comaneci, Petrom, Nespresso, Special Olympics, Posta Romana, Otis Romania. In cadrul Euro Best Team este coordonator al activitatii de comunicare.

 

Conditii de inscriere

Pentru inscriere va rugam sa completati si sa trimiteti formularul de inscriere de pe site. Ulterior veti fi contactat de organizator pentru alte detalii privind desfasurarea cursului. In prima zi de curs  va rugam sa aduceti formularul in original semnat si stampilat (daca este cazul).

 

SC Euro Best Team SRL

RO95BTRL04101202E64311XX

Banca Transilvania, Agenţia Centrul Civic, Bucureşti.

Persoană de contact: Madalina Nedelcu- 0726.615.538

www.eurobestteam.ro

Despre EURO BEST TEAM SRL

Euro Best Team este o companie infiinţată de consultanţi recunoscuţi în domeniul managementului de proiect, formare profesională, comunicare şi relaţii publice, şi furnizeză servicii de consultanţă privind accesarea fondurilor structurale şi training, organizând următoarele cursuri: Manager de Proiect, Formator de Formatori, Expert achiziţii publice, Manager resurse umane, Manager de mediu, Auditor de mediu, Auditor de calitate, Inspector de muncă, Relaţii publice si comunicare, Publicitate, Reporter radio, Reporter TV. Clienţii şi partenerii firmei sunt companii prestigioase cu capital românesc şi străin precum şi numeroase instituţii de stat. Mai multe informatii gasiţi pe site-ul nostru www.eurobestteam.ro.

Taguri: ComunicaremarketingcurspoliticeuroorganizarepoliticacampanieBESTebtteamelectorala