NOU! Curs Utilizarea SEAP – 24-27 octombrie 2011, Camera de Comert Bucuresti

BUCURESTI - 6 octombrie 2011

Comunicat tip General in Afaceri

Euro Best Team organizeaza cursul de achizitii publice, dedicat utilizarii Sistemului Electronic al Achizitiilor Publice (SEAP). Cursul are doua sesiuni distincte: una dedicata autoritatilor contractante, iar o alta dedicata ofertantilor. OFERTA: Pentru inscrieri pana la data de 7 octombrie 2011 beneficiati de taxa de participare redusa, respectiv 700 lei + TVA. Mai multe detalii si formularul de inscriere pe eurobestteam.ro

OBIECTIVELE CURSULUI:

• Perfectionarea cunostintelor practice si utile in domeniul achizitiilor publice;

• Dezvoltarea abilitatilor profesionale practice pentru aplicarea eficienta a legislatiei, reglementarilor metodologice , procedurilor si instrumentelor de lucru in domeniul achizitiilor publice

 

CUI I SE ADRESEAZA CURSUL?

 Prima sesiune a cursului se adreseaza personalului de specialitate din cadrul autoritatilor contractante si specialistilor din sectorul privat care pregatesc, initiaza si deruleaza proceduri de  atribuire pentru achizitia de produse, servicii si lucrari finantate din fonduri publice sau primite de la Uniunea Europeana.

 Iar cea de-a doua se adreseaza operatorilor economici interesati sa depuna oferte in cadrul procedurilor de achizitie publica si sa participe la licitatiile electronice.

 

LOCATIE: Cursul se va desfasura la Camera de Comert si Industrie a Muncipiului Bucuresti sau la sediul Euro Best Team (in functie de numarul de cursanti inscrisi).

 

PRETUL CURSULUI: Pentru inscrieri pana la data de 7 octombrie 2011 taxa de participare la curs este de 700 lei+TVA. Dupa aceasta data, taxa este de 1000 lei+TVA. Taxa de inscriere include toate costurile privind suportul de curs, livrarea cursului si evaluarea. Imediat dupa primirea formularului de inscriere veti primi o factura proforma ce va trebui achitata in maxim 3 zile lucratoare, pentru confirmarea inscrierii.

 

PERIOADA DE DESFASURARE:

Sesiunea dedicata Autoritatilor contractante va avea loc in perioada: 24-25 octombrie 2011

Sesiunea dedicata Ofertantilor va avea loc in perioada: 26-27 octombrie 2011

 

 

AGENDA CURSULUI (Autoritati contractante)

 Ziua I

 09:00 – 10:30 Prezentarea trainer-ului si a cursantilor;

                     prezentarea obiectivelor cursului si a modului in care se va desfasura acesta;

                     prezentarea generala a cadrului legislativ si a sistemului achizitiilor publice

10:30 – 10:45 Pauza de cafea

10:45 – 12:30 Inregistrarea in SEAP a autoritatilor contractante;

                     Intocmirea documentatiei de atribuire;

12:30 – 13:30 Pauza de masa

13:30 – 14:45 Procedurile de atribuire;

                     Achizitia directa – modalitati online de abordare;

14:45 – 15:00 Pauza de cafea

15:00 – 17:00 Cererea de oferta online;

                     Evaluarea tehnica si financiara a ofertelor

 

Ziua II

09:00 – 10:30 Recapitulare ziua I

                      Desemnarea castigatorilor

10:30 – 10:45 Pauza de cafea

10:45 – 12:30 Atribuire proceduri online – contract / acord-cadru;

12:30 – 13:30 Pauza de masa

13:30 – 14:45 Anularea / suspendarea  procedurilor de achizitie publice;

14:45 – 15:00 Pauza de cafea

15:00 – 17:00 Simularea de catre participanti a unor sesiuni reale de lucru pe demo – SEAP

 

AGENDA CURSULUI (Ofertanti)

Ziua I

09:00 – 10:30 Prezentarea trainerului si a cursantilor

                     Prezentarea obiectivelor si a modului de desfasurare a cursului

                     Prezentarea generala a cadrului legislativ si a sistemului achizitiilor publice

10:30 – 10:45 Pauza de cafea

10:45 – 12:30 Inregistrarea in SEAP a ofertantilor

12:30 – 13:30 Pauza de masa

13:30 – 14:45 Intocmirea documentelor de calificare si propunere tehnica si atasarea acestora in cadrul procedurilor online

14:45 – 15:00 Pauza de cafea

15:00 – 17:00 Administrarea catalogului electronic prin achizitia directa;

                     Instalarea aplicatiei de criptare;

 

Ziua II

09:00 – 10:30 Recapitulare ziua I;

                     Identificarea procedurilor in cadrul SEAP si participarea eficienta in cadrul acestora;

10:30 – 10:45 Pauza de cafea

10:45 – 12:30 Participarea la o procedura de cererea de oferta/ licitatie deschisa/licitatie restransa online cu depunere de oferta si documente;

12:30 – 13:30 Pauza de pranz

13:30 – 14:45 Participarea la licitatiile electronice;

14:45 – 15:00 Pauza de cafea

15:00 – 17:00 Simularea de catre participanti a unor sesiuni reale de lucru pe demo – SEAP

 

Conditii de inscriere

 Pentru inscriere va rugam completati formularul de inscriere pe care il puteti gasi pe www.eurobestteam.ro si sa-l trimiteti la adresa office@eurobestteam.ro

 

SC Euro Best Team SRL

RO95BTRL04101202E64311XX

Banca Transilvania, Agenţia Centrul Civic, Bucureşti.

 

Persoană de contact: Madalina Nedelcu - 0726.615.538

 http://eurobestteam.ro/

Despre EURO BEST TEAM SRL

Euro Best Team este o companie infiinţată de consultanţi recunoscuţi în domeniul managementului de proiect, formare profesională, comunicare şi relaţii publice, şi furnizeză servicii de consultanţă privind accesarea fondurilor structurale şi training, organizând următoarele cursuri: Manager de Proiect, Formator de Formatori, Expert achiziţii publice, Manager resurse umane, Manager de mediu, Auditor de mediu, Auditor de calitate, Inspector de muncă, Relaţii publice si comunicare, Publicitate, Reporter radio, Reporter TV. Clienţii şi partenerii firmei sunt companii prestigioase cu capital românesc şi străin precum şi numeroase instituţii de stat. Mai multe informatii gasiţi pe site-ul nostru www.eurobestteam.ro.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/euro-best-team/nou-curs-utilizarea-seap-24-27-octombrie-2011-camera-de-comert-bucuresti