Campanie media de milioane pentru Auto Tehnic Show si Transport & Logistic Show

BUCURESTI - 26 iulie 2010

Comunicat tip General in Auto

Euroexpo Trade Fairs organizeaza in perioada 13-16 octombrie 2010, la centrul expozitional Romexpo din Bucuresti, doua evenimente B2B complementare dedicate industriei auto si de transport din Romania.

Campanie media de milioane pentru Auto Tehnic Show si Transport & Logistic Show

Auto Tehnic Show si Transport & Logistic Show, menite a impulsiona piata de profil din Romania, prin oferirea unui mediu excelent de comunicare intre profesionistii din industrie, va beneficia de cea mai intensa promovare media, fara precedent in Romania.

Nu mai putin de 200 de spoturi publicitare vor fi difuzate, in total, pe Antena 1, Antena 2, Antena 3, GSPTV si 100 de spoturi audio pe Radio Zu in perioada 6-15 octombrie 2010, o campanie agresiva menita nu doar a pozitiona puternic cele doua evenimente in piata de profil dar si a atrage un numar mare de vizitatori avizati in cele trei zile in care se vor desfasura targurile.

In plus, incepand cu 15 august, Auto Tehnic Show si Transport & Logistic Show vor beneficia de o campanie puternica in publicatiile print si on-line de profil, bazate pe informatii de interes general si particular despre industria de profil.

In baza parteneriatelor media déjà stabilite, informatiile oferite in comunicatele Euroexpo Trade fairs vor ajunge atat in atentia publicatiilor de profil, economice, de interes general, a televiziunilor, a publicatiilor on-line dar si a partenerilor activi dintr-o baza de date proprie care insumeaza peste 10.000 de contacte bine targetate.


Auto Tehnic Show, expozitie specializata, dedicata profesionistilor din domeniul echipamentelor pentru service-uri si spalatorii auto, pieselor si accesoriilor auto, isi propune reunirea producatorilor, importatorilor, distribuitorilor de echipamente, piese si accesorii, precum si a prestatorilor de servicii din domeniul aftermarket auto la un eveniment international specializat.

Auto Tehnic Show are ca scop crearea unui cadru propice pentru incheierea unor parteneriate profitabile pentru expozanti, identificarea de noi clienti si furnizori, fidelizarea partenerilor actuali.

Transport & Logistic Show este o expozitie specializata dedicata transportului de marfuri si de persoane care isi propune promovarea unor legaturi profesionale durabile intre toti cei implicati in activitati directe sau adiacente transportului comercial.

De asemenea, prin Transport & Logistic Show se doreste dezvoltarea unei platforme de afaceri care se adreseaza profesionistilor din domeniul transporturilor si logisticii: producatori, importatori, comercianti, prestatori de servicii si specialisti.

Euroexpo Trade Fairs , cel mai mare organizator privat de targuri si expozitii din Romania, si-a facut déjà o traditie in a se implica in bunul mers al industriei din diferite domenii.

In portofoliul Euroexpo Trade Fairs se gasesc actiuni de amploare precum Luxury Show, Advertising Show, Print & Sign, Flexo Show, Kidex, Gifts Show, Baby Boom, Wellness Show, Cleaning Show, Expozitia Internationala de Francize si Branding, primul Congres de Genetica din Romania (2008), Gala Teatrului Tanar, Forumul Balcanic al Tipografiilor (2009).

Mai multe detalii despre Auto Tehnic Show si Transport & Logistic Show, precum si formularul de inscriere, pot fi gasite accesand www.autotehnicshow.ro si www.transportshow.ro.

Despre Euroexpo SRL

Euroexpo Trade Fairs- organizator si producator de targuri, expozitii si evenimente speciale.


021-301 97 35
ruxandra.preda@euroexpo.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/euroexpo-srl/campanie-media-de-milioane-pentru-auto-tehnic-show-si-transport-logistic-show