Digital Property, pentru administrarea profesionala a asociatiei de proprietari

BUCURESTI - 6 septembrie 2019

Comunicat tip Produse / Servicii in Retail

Domeniul administrarii asociatiilor de proprietari este unul complex, care presupune asumarea unor responsabilitati mari, care de altfel nu si le asuma oricine. In orice caz, atentia publicului larg este indreptata tot mai frecvent spre alternativa serviciilor clasice cu care sunt cei mai multi obisnuiti, cea transparenta, de noua generatie.

digitalproperty.ro

digitalproperty.ro

In intampinarea celor care doresc o administrare profesionala a asociatiei de proprietari, mereu la zi, vine Digital Property. Furnizor premium de servicii in acest domeniu, modelul de business pe care il propune este recunoscut pentru succesul cu care integreaza servicii profesionale de administratie in contextul actual.

Serviciul de managament oferit este apreciat pentru transparenta totala cu care se prezinta, acelasi fiind si cazul platformei online in cadrul careia membrii asociatiei de proprietari dispun de toate informatiile de care au nevoie, actualizate la zi. Accesul la aceasta se face printr-un cont individual, dispune de un avizier online intuitiv si folositor. Este o cale ideala de informare mai ales pentru omul modern, cu toate ca sunt disponibile si serviciile offline, prin administrarea clasica.

Ce incurajeaza spre serviciile de administrare a asociatiilor de proprietari online?

Multi prezinta interes vizavi de aceasta modalitate de administrare, mai ales ca solutiile de plata dintre care se poate alege sunt variate:

- se pot realiza online din contul pe care fiecare proprietar il are pe site-ul specialistilor Digital Property

- aplicatia mobila Deskis este de asemenea la indemana celor care doresc sa efectueze rapid platile

- se poate achita si cash la sediul societatii, respectiv la terminalele PayPoint

Serviciile furnizate de Digital Property acopera atat administrarea contabila, cat si pe cea tehnica, respectiv de casierie.

Scopul avizierului online disponbil pe digitalproperty.ro are rolul de a oferi proprietarilor informatii esentiale si de interes, precum si posibilitatea de a vizualiza situatia sa completa raportat la asociatia de proprietari. Substituie prin excelenta locul unui administrator asociatii proprietari Brasov, cateva dintre informatiile furnizate fiind: posibilitatea de a vizualiza contul si situatia financiara, facturile la utilitati, cheltuielile comune, de a plati online datoriile catre asociatie, de a introduce indexul pentru contorul de apa, de a emite solicitari privind modificarea numarului de persoane, respectiv notificari in fiecare luna privind plata de cote si introducerea indexului.

Partea de casierie include atat incasarea, cat si gestionarea contributiilor, precum si managementul cheltuielilor. Totul se realizeaza de comun acord cu asociatia de proprietari, inclusiv un program pentru incasare - mentiune parte si din contractul de administrare. Detalii privind plata sunt mai sus mentionate, dar se regasesc si online, pe digitalproperty.ro.

Tot ce tine de administrarea contabila, activitatea ce priveste defalcarea cotelor de cheltuieli, respectiv servicii prestate in cadrul acesteia, doritorii vor afla mai multe pe site-ul mentionat sau prin contactarea directa a expertilor. La fel este valabil si in cazul administrarii tehnice, cea care este responsabila de confortul proprietarilor.

Vezi aici toate serviciile de administrare asociatii de proprietari in Brasov si alege alaturi de ceilalti proprietari ceea ce se potriveste asociatiei.