Glassgsm isi asigura clientii de calitatea reparatiilor, prin garantia oferita

BUCURESTI - 20 februarie 2019

Comunicat tip Produse / Servicii in Retail

Un service gsm este mai mult decat locul in care reparatia unui smartphone este realizata. Intelegand ca cei care trec pragul unui astfel de service au nevoie de mai mult decat reparatia in sine, Glassgsm a devenit un reper pentru ce inseamna calitatea serviciilor.

Glassgsm

Glassgsm

In completare cu ceea ce presupune serviciul in sine de reparatie gsm, Glassgsm ofera si garantie. Termenul acesteia este de 6 luni si poate fi oferita dupa orice reparatie. In cazul in care acest interval apar defectiuni, costurile reparatiei nu vor fi suportate de catre client. Acesta este doar unul dintre avantajele pe care le ofera Glassgsm publicului interesat de serviciile sale.

Rapiditate si calitate

Interventiile asupra unui smartphone implica multa migala, nu doar atentie in ceea ce priveste reparatia ori inlocuirea unei piese. In plus, orice client apreciaza timpul cat mai scurt, in care trebuie sa se descurce fara telefon. Astfel, la Glassgsm serviciile au o durata de 30-90 de minute si poate avea loc chiar sub ochii clientului.

In situatiile in care reparatia are loc intr-un interval in care clientul nu poate fi prezent, acesta poate cere dovada, un link pentru a urmari live activitatea.

Piese de calitate

Ceea ce trebuie sa inteleaga orice posesor de smartphone se refera la faptul ca orice reparatie costa. Acolo unde se doreste ceva ieftin, nu se are de fapt in vedere ceea ce tine de implicatiile pe termen lung. Un compromis legat de pretul pieselor folosite duce in cele din urma la nevoia unor interventii repetate, deci costuri mai mari.

Piesele folosite la reparatii la Glassgsm sunt definite de calitate, sunt originale. Acestea se pot achizitiona si din stocul existent la Glassgsm sau chiar si independent, pentru ca specialistii service-ului sa realizeze reparatia.

Colaborare intermediata de serviciul de curierat

Este poate primul gand acela de a merge direct la service pentru a discuta cu specialistul. Cand insa acest lucru nu este practic posibil, Glassgsm propune colaborarea la distanta si anume trimiterea telefonului in service si respectiv primirea acestuia prin intermediul serviciilor de curierat. Toata aceasta operatiune dureaza 3 zile.

Transparenta in activitate

Pentru necunoscatori, ideea de reparatie se rezuma la necesitatea de a indeplini acest lucru cat mai repede cu putinta. Pentru a intelege durata interventiei si calitatea acesteia, este necesar a fi pus in tema despre care este problema. Astfel, echipa Glassgsm isi arata disponibilitatea pe retele sociale, raspunzand prompt solicitarilor.

Transparenta cu care lucreaza inseamna si dorinta de a arata ca priceperea cu care lucreaza si calitatea serviciilor nu mai au nevoie si de alte argumente pentru a fi puse in evidenta. De aceea Glassgsm pune la dispozitie posibilitatea de a achizitiona piese, fie de clasa A, fie chiar originale, practicand preturi rezonabile. De asemenea, garantia post reparatie inseamna o dovada in plus a modului profesional in care a fost realizata aceasta misiune.

Cei interesati de aceste servicii si de termenii de colaborare cu acest service regasesc in cadrul paginii oficiale www.glassgsm.ro toate detaliile, precum si lista tipurilor de smartphone-uri ce se pot repara aici.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/european-advertising-holding/glassgsm-isi-asigura-clientii-de-calitatea-reparatiilor-prin-garantia-oferita