Servicii de calitate pentru o administrare corecta a asociatiei de proprietari din Brasov- prin Digitalproperty

BUCURESTI - 11 iulie 2019

Comunicat tip Produse / Servicii in Retail

In mediul urban, blocurile sunt extrem de numeroase si nu dau niciun semn ca s-ar opri din a se extinde. In acelasi timp, pentru fiecare in parte trebuie sa se gaseasca persoane capabile de administrarea lor. Lunar trebuie verificate o multitudine de aspecte ce tin de partea tehnica, contabila si nu doar.

digitalproperty.ro

digitalproperty.ro

Persoanele ce se ocupa de administrarea asociatiilor de proprietari trebuie sa dovedeasa ca sunt capabile sa indeplineasca sarcinile aferente prin intermediul atestatelor detinute. In conformitate cu Legea Asociatiilor de Proprietari din 2018, toti administratorii au obligatia de a obtine o diploma de calificare si un atestat eliberat de Primaria Brasov, valabil pentru o perioada de 4 ani. O firma de profil, ce furnizeaza servicii ideale pentru a mentine sub control tot ce tine de administrarea asociatiei de proprietari si nu numai, este Digitalproperty.

Atunci cand serviciile furnizate de actualul administrator nu mai indeplinesc cerintele impuse de asociatie si nu se adapteaza normelor legale, o colaborare noua este recomandata. Decizia de a inlocui administratorul cu o firma ce poate asigura administrarea completa a asociatiilor, precum este DigitalProperty , poate fi luata de catre presedintii asociatiilor de proprietari daca acestia considera necesar si mai avantajos pentru toti.

Echipa detine atestate eliberate de catre primaria Brasov ca recompensa si certificare a competentelor remarcabile si a muncii depuse cu pasiune. Fima se dedica intru-totul nevoilor oamenilor si de aceea lucreaza cu atentie sporita si drag de fiecare data.

Calitatea si avantajele serviciilor oferite de Digitalproperty

Pe langa serviciile clasice de administrare a unei asociatii de proprietari, firma ofera si un avizier online , ce nu poate fi decat un lucru benefic pentru locatari. Analizand serviciile privind administrarea asociatiei proprietari de Digitalproperty, va prezentam o parte dintre ele:

    CasierieContabilitateServicii de curatenieAdministrare tehnicaAvizier onlinePlata online cu cardul bancarAdministrator bloc

Totul va fi sub control cu Digitalproperty, deci constituie un reper pentru cei aflati in cautarea unui administrator bloc Brasov. Echipa este alcatuita din specialisti ce se vor ocupa de fiecare rubrica de servicii in parte. Calculul penalitatilor de intarziere a platilor, calcularea cotelor de intretinere, intocmirea regimului de Casa si asa mai departe sunt activitatile ce tin de administrarea contabila si se desfasoara conform prevederilor legale. In final, totul va fi afisat pe avizierul online la care au acces toti locatarii, acesta fiind realizat cu ajutorul numelui de utilizator si al parolei unice.

Cat despre casierie, progamul de incasare se stabileste de comun acord cu asociatia de proprietari chiar in momentul in care se intocmeste contractul. Nu e nevoie sa se faca deplasari lunare la sediu pentru a achita, exista varianta alternativa de a executa plata online - ce e mai simpla si mai practica.

Avizierul online reprezinta un concept complex ce permite vizualizarea situatiei financiare din cont, a facturilor la utilitati si cheltuielile comune, dar nu numai. In cadrul acesteia se poate executa si plata datoriilor catre asociatie. Introducerea indexului contoarelor de apa este de asemenea posibila, iar lunar pot fi trimise catre fiecare notificari pentru a reaminti de plata cotelor si de introducerea indexului. In cazul in care apar modificari cu privire la numarul de persoane, se pot transmite tot in cadrul platformei.

 

 

Pentru publicul brasovean parte din asociatiile de proprietary ce colaboreaza cu aceasta firma, platforma online sta mereu la dispozitie. Datele de contact aferente se gasesc in cadrul site-ului, alaturi de alte detalii privind serviciile catalogate ca fiind admirabile, pe care firma Digitalproperty le ofera.