Brand Power Summit 2021 anunta tendintele in comunicare in era sustenabilitatii
BUCURESTI - 6 decembrie 2021
Comunicat tip General in Industrie
Rolul pe care il joaca sustenabilitatea in strategia de marketing si comunicare a brandurilor si companiilor devine din ce in ce mai important, fie ca este vorba de impactul general si pozitionarea acestora pe piata, fie pentru a intampina asteptarile consumatorilor. Astazi, mai mult ca oricand, oamenii de comunicare trebuie sa fie la curent cu tot ce este nou si sa aiba la indemana atat instrumentele, cat si solutiile pentru a face fata provocarilor din societate.
Brand Power Summit 2021
Brand Power Summit, conferinta care vorbeste despre comunicare si marketing in era sustenabilitatii, in lumea brandurilor responsabile, in randul publicului implicat si interesat, va aduce in prim plan, pe 10 decembrie, tendinte actuale, directii de actiune si idei pentru companiile din Romania. Leadership in comunicare, noi strategii ale unor brand-uri de succes, tactici pentru un marketing responsabil, sunt doar cateva dintre subiectele primei editii, prezentate de specialisti recunoscuti din Romania, Danemarca si Olanda.
Printre subiectele acestei editii se numara:
• REIMAGINING BRAND STRATEGIES - Cum abordam noile tendinte si cum le utilizam in strategia de comunicare
• BRAND STORYTELLING – Care sunt noile abordari in comunicarea de brand in contextul actual
• RETHINKING SUSTAINABILITY - Ce schimbari ne-a adus pandemia si care sunt transformarile in sustenabilitate astazi
• BUILDING MEANINGFUL BRANDS - Cum sa ne apropiem mai usor de consumatori printr-un marketing responsabil
• TRENDS FOR 2022 - Care sunt trendurile si oportunitatile in era sustenabilitatii si a marketing-ului sustenabil
Vorbitorii primei editii sunt: Thomas Kolster (Marketing Activist, Sustainability Normaliser & Author), Cristina Hanganu (Communication & CSR Director, Lidl Romania), Smiley, Diana Tanase (B2B2C Marketing Manager, Mastercard), Ana Maria Bajan (Marketing, Business Development & PR Executive Director, Caroli Foods Group), Teodora Juravle (Head of Marketing, Electrolux Romania), Oana Maria Camenita (Associate Partner, IBM IX), Andrei Chirila (Chief Marketing Officer, Fashion Days), Mihai Bonca (Senior Consultant, Brand Architects), Flavia Bobei (Alternative Research Solutions Manager, Unlock Research), Patricia Arbanas (SVP, Business Director & Sustainability Lead Mccann Worldwide), Dragos Tuta (Fondator, Ambasada Sustenabilitatii in Romania), Andra Constantinescu (Account Director, Kantar Romania), Andra Munteanu (Social Entrepreneur, Narada), Claudiu Butacu (Co-Founder, EFdeN).
Peste 1200 de profesionisti din marketing, advertising, media, PR si social media s-au inscris deja. Participarea la eveniment este gratuita, iar inregistrarile se fac online, pe site. Mai multe informatii despre eveniment, agenda si vorbitori sunt disponibile pe www.brandpower.ro.
Brand Power Summit este un eveniment prezentat de Lidl Romania, creat cu sprijinul Mastercard,Nespresso, Maestro si Electrolux Romania.
Despre Evensys
Cu 15 ani de experienta in dezvoltarea de conferinte si seminarii proprii, Evensys (www.evensys.ro) organizeaza in acest moment o paleta larga de evenimente, ce trateaza tematici actuale, relevante atat pentru industria de business locala, cat si pentru cea din Europa Centrala si de Est. Astfel, Evensys dezvolta conferinte si seminarii proprii, ce acopera 6 arii de expertiza: Marketing & Comunicare, Internet & New Media, Financiar & Investitii, Human Resources, Real Estate si Retail.
-
Valentina Topliceanu - Managing Partner
-
Pentru telefon si e-mail click aici
- EVENSYS
-
Pagina contact: Contact EVENSYS