Cum atragem consumatorii in spatiile comerciale, in conditiile actuale de piata?

BUCURESTI - 4 mai 2009

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Pentru a veni in sprijinul unei piete de retail atipice si dificile, Evensys organizeaza cea de-a doua editie Retail Inovation Conference, in perioada 27 - 28 mai 2009. Evenimentul va avea ca focus livrarea unor solutii pentru crearea unor experiente inedite pentru clienti, oferind comerciantilor si producatorilor perspective noi pentru cresterea vanzarilor la raft.

Cum atragem consumatorii in spatiile comerciale, in conditiile actuale de piata?

Retail Innovation Conference 2009 isi propune sa dezbata provocarile, dificultatile si tendintele industriei de retail in contextul economic actual, reunind specialisti din marketing, retail si FMCG, invitati sa ofere participantilor solutii eficiente si sfaturi practice pentru atragerea consumatorilor in zonele comerciale.

Timp de doua zile, unii dintre cei mai importanti profesionisti din domeniul de retail vor furniza un ghid complet al celor mai recente inovatii din marketing in spatiul de retail, venind in sprijinul audientei cu cele mai eficiente strategii si tehnici de diferentiere a brandurilor si fidelizare a consumatorilor. Printre specialistii care vor sustine prezentari in cadrul evenimentului se numara Adrian Alexandrescu (Managing Director & Partner, Interactions), Alain Thys (Partner, Futurelab), Robert Zanescu (Business Development Manager, Zephyr Group), Lorand Papp (Trade Marketing Director, URSUS Breweries), Stefan Kolle (Partner, FutureLab)

Practicienii din domeniul de retail care vor participa la prima zi a evenimentului, 27 mai, vor afla cum sa atraga clientii in centrele comerciale si cum sa foloseasca in avantajul propriu inovatiile existente in marketingul in spatiul de retail.

Una dintre provocarile acestui an in retail va consta in reducerea eficienta a costurilor si mentinerea productivitatii ridicate. Cei prezenti la conferinte vor afla cum sa creasca vanzarile in spatiul de retail, cum sa isi fidelizeze consumatorii si sa ii atraga in centrele comerciale.

Cea de-a doua zi a evenimentului, 28 mai, va gazdui un workshop aplicat ce va oferi participantilor resursele esentiale in dezvoltarea si implementarea strategiilor de “customer retention & management”. Cei prezenti vor afla solutii de pastrare a clientilor pe timp de criza, strategii eficiente de marketing centrate pe client dar si tehnici viabile de dezvoltare a bazei de consumatori.

“ In 2009, criza economica va reconfigura in mod inevitabil conditiile de pe piata locala de retail, temperarea ritmului de consum si orientarea catre un comportament prudent de achizitie fiind doar cateva din tendintele previzibile in evolutia curenta a consumatorilor. Am ales sa organizam aceasta conferinta pentru a veni in sprijinul specialistilor in marketing si branding in spatiul de retail cu solutii, informatii, strategii, studii caz relevante, care sa aduca consumatorii mai aproape de spatiile comerciale si implicit de branduri”, anunta Dana Dumitrescu, Managing Partner, Evensys.

Evenimentul este organizat de Evensys la JW Marriott Bucharest Grand Hotel. Partener al conferintei este compania Interactions.

Pentru inscrieri si informatii suplimentare legate de programul conferintei este disponibila adresa www.retailconference.ro

Despre Evensys

EVENSYS este companie cu 4 ani de experienta in organizarea de conferinte si seminarii proprii si acopera patru domenii de activitate: Marketing, Internet, Real Estate si Financiar. Evenimentele organizate trateaza tematici actuale care privesc atat industria de business locala cat si din Europa Centrala si de Est.
Evensys Consult
office@evensys.ro
Tel; 021/231.72.13-15
Fax: 021/231.72.16
Web: www.evensys.ro
andreea.hanganu@evensys.ro