Cum evolueaza influencer marketingul in 2024

BUCURESTI - 13 august 2024

Comunicat tip General in Industrie, Media / Publicitate, Internet

Pe 19 septembrie 2024, la Hotel JW Marriott din Bucuresti, ne reintalnim la cel mai important eveniment de marketing si comunicare prin influenceri din Romania, care va aduce impreuna specialisti reputati din marcom, pentru a discuta despre cele mai noi tendinte si strategii din industrie. Cea de-a saptea editie Influencer Marketing Conference va oferi abordari creative si perspective indraznete, dar si prilejul de a stabili conexiuni valoroase, intr-un mediu placut si dinamic.

IMC-24

IMC-24

In marketing si comunicare, asocierea cu influencerii este o modalitate eficienta de a ajunge la un public tinta mai larg si de a creste vizibilitatea brand-urilor. Prin colaborarea cu acestia, companiile pot beneficia de expunere pe diferite platforme de social media si pot crea continut autentic si relevant pentru audienta lor, bazat pe incredere si loialitate.

Pe 19 septembrie 2024, la Hotel JW Marriott din Bucuresti, ne reintalnim la cel mai important eveniment de marketing si comunicare prin influenceri din Romania, care va aduce impreuna specialisti reputati din marcom, pentru a discuta despre cele mai noi tendinte si strategii din industrie. Cea de-a saptea editie Influencer Marketing Conference va oferi abordari creative si perspective indraznete, dar si prilejul de a stabili conexiuni valoroase, intr-un mediu placut si dinamic. 

Printre vorbitorii acestei editii se numara John Harding-Easson (Head of Influence - EMEA, Ogilvy), Emil Rengle (Artistic Director & Content Creator), Andreea Lupu (Strategy & Innovation Director, Starcom Romania), Andrei Puiu (Senior Social Media Manager – Social Influencers Relationship, Bitdefender), Ionut Patrascoiu (CEO & Founder, FameUp) si Florin Grozea (Founder, MOCAPP).

Studiu Exclusiv

Cea de-a 12-a editie a studiului InfluenceMe, realizat de Starcom Romania, revine cu noi informatii pentru profesionistii din marketing care doresc sa inteleaga si sa utilizeze eficient puterea influencerilor. Studiul va analiza si va oferi insight-uri si cifre exacte legate de preferintele publicului, tendintele de consum media si impactul creatorilor de continut asupra rezultatelor campaniilor digitale.

Masterclass de exceptie

Anul acesta, conferinta propune creatorilor de continut si expertilor din companii o sesiune speciala: Content Creators MasterClass. Oameni cu experienta din agentii de comunicare vin sa impartaseasca secretele unor colaborari de succes intre influenceri si brand-uri. Sesiunea speciala se adreseaza creatorilor de continut care doresc sa devina influenceri.

Mai multe detalii despre eveniment sunt disponibile pe www.influencermarketing.ro.

Influencer Marketing Conference este un eveniment organizat de Evensys, in parteneriat cu Lidl Romania si cu sprijinul Bitdefender, Banca Transilvania, FameUp si Starcom Romania.

Despre Evensys

Cu 16 ani de experienta in dezvoltarea de conferinte si seminarii proprii, Evensys (www.evensys.ro) organizeaza in acest moment o paleta larga de evenimente, ce trateaza tematici actuale, relevante atat pentru industria de business locala, cat si pentru cea din Europa Centrala si de Est. Astfel, Evensys dezvolta conferinte si seminarii proprii, ce acopera 6 arii de expertiza: Marketing & Comunicare, Internet & New Media, Financiar & Investitii, Human Resources, Real Estate si Retail.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/evensys/cum-evolueaza-influencer-marketingul-in-2024