Customer Experience Conference

Locul desfasurarii: JW Marriott Bucharest Grand Hotel

Organizator: Evensys Consult

Customer Experience Conference

Customer Experience Conference
28 aprilie 2009
JW Marriott Bcuharest Grand Hotel

Evensys va organiza, pe data de 28 aprilie, prima editie a evenimentului Customer Experience Conference, un eveniment dedicat celor mai inovative si eficiente strategii de optimizare si consolidare pe termen lung a relatiilor cu clientii.

Conferinta vine in sprijinul tuturor specialistilor ce urmaresc sa implementeze strategii eficiente de “customer experience” in cadrul propriilor organizatii si sa utilizeze experienta pozitiva de brand a clientilor ca instrument stategic de optimizare a profiturilor si incasarilor, pe fondul unui context economic incert, ce ameninta tot mai mult profitabilitatea si stabilitatea companiilor.

Evenimentul va oferi participantilor oportunitatea de a interactiona direct cu reprezentantii unor companii renumite in crearea de experiente memorabile pentru clienti, practicieni ce vor furniza un ghid complet de analize specializate, cazuri concrete de business si exercitii practice, menite sa ofere repere esentiale in dezvoltarea si implementarea strategiilor de “customer experience”.

Conferinta este structurata pe sapte subiecte cheie (Customer Experience, Customer Retention, Customer Centricity, Customer Service, Customer Relationship Management
si Customer Loyalty).

Evenimentul se adreseaza unei audiente formate din Directori si membrii ai consiliilor de administratie, Directori/ Manageri din departmente de Customer Care, Directori/ Manageri din departmente de Customer Experience, Directori/ Manageri din departmente de Operatiuni, Directori/ Manageri din departamente de Strategie, Directori/ Manageri din departamente de Planificare, Directori/ Manageri cu atributii in Customer Experience Development, Profesionisti in Strategie, Directori/ Manageri de proiect, precum si specialisti interesati sa dezvote strategii eficiente de “customer experience”.

Pentru inscrieri si plati pana pe data de 13 martie inclusiv cei interesati pot beneficia de un tarif special de 150 Euro +TVA.

Mai multe detalii despre eveniment sunt disponibile pe www.customerexperience.ro


Evensys Consult
office@evensys.ro
Tel: 021/231.72.13-15
Fax: 021/231.72.16
Web: www.evensys.ro

Despre EVENSYS

Cu 16 ani de experienta in dezvoltarea de conferinte si seminarii proprii, Evensys (www.evensys.ro) organizeaza in acest moment o paleta larga de evenimente, ce trateaza tematici actuale, relevante atat pentru industria de business locala, cat si pentru cea din Europa Centrala si de Est. Astfel, Evensys dezvolta conferinte si seminarii proprii, ce acopera 6 arii de expertiza: Marketing & Comunicare, Internet & New Media, Financiar & Investitii, Human Resources, Real Estate si Retail.

Participare: Intrare libera