Dacia, Borsec si Ursus sunt printre cele mai populare branduri din online-ul romanesc

BUCURESTI - 22 februarie 2012

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Astazi in cadrul conferintei Digital Marketing Forum s-au prezentat rezultatele studiul “Online Leading Brands 2012” realizat de Evensys in colaborare cu Gemius, care a dezvaluit cum se vad pe web principalele branduri locale si internationale din 4 industrii majore: auto, finante-banci, produse de ingrijire personala si telecom.

In urma studiului de anul acesta Dacia, Ursus si Borsec au ocupat primele trei locuri, reprezentand Cele mai populare si Cele mai de incredere branduri romanesti, iar in topul Celor mai prezente branduri pe internet se afla Dacia, Borsec, eMag, BCR, Ursus.  In privinta a ceea ce defineste prezenta unui brand online, respondentii au declarat importante datele oferite despre produse/servicii si imaginea brandului online, precum si comunicarea cu clientii.

Leading Brands a devenit deja o traditie, suntem la a cincea editie si aceasta continuitate ne permite sa vedem cum s-a modificat perceptia utilizatorilor in acest timp. Legat de rezultatele de anul acesta cred ca trebuie evidentiat ca pe fondul scaderii generale a indicatorilor despre prezenta online putem sa observam o crestere a acestor indicatori pentru categoria Ingrijire Personala / Cosmetice.” afirma Catalin Emilian, Country Manager, Gemius.

Privind prezenta online a brandurilor din cele patru domenii principale s-au obtinut urmatoarele rezultate: in topul Finante-Banci primele locuri sunt ocupate de ING, BCR si BRD, iar pentru Ingrijire personala, podiumul este ocupat de Avon, Oriflame si Gillete. Vodafone, Orange si Cosmote sunt liderii industriei Telecom, iar Mercedez Benz, BMW si Dacia sunt cei mai vizibil in online din industria Auto&Moto.

`Online Leading Brands este singurul studiu oferit public care evalueaza prezenta online a brandurilor, ale carui rezultate sunt de interes atat pentru marketeri cat si pentru companii. Se fac din ce in ce mai multe campanii in online, tocmai pentru ca brandul sa capete notorietate, si e important sa stim cum se vad acestea din perpectiva consumatorilor` a declarat Cristian Manafu, Managing Partner, Evensys

Despre Evensys

Cu 5 ani de experienta in dezvoltarea de conferinte si seminarii proprii, Evensys (www.evensys.ro) organizeaza in acest moment o paleta larga de evenimente, ce trateaza tematici actuale, relevante atat pentru industria de business locala, cat si pentru cea din Europa Centrala si de Est. Astfel, Evensys dezvolta conferinte si seminarii proprii, ce acopera 5 arii de expertiza: Marketing & Comunicare, Internet & New Media, Financiar & Investitii, Real Estate si Retail.