EVENSYS LANSEAZA PUBLICATIA DIGITAL MARKETING REPORT

BUCURESTI - 1 februarie 2008

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Evensys va lansa prima publicatie tiparita dedicata mediului online si mobil din Romania. Ghidul anual este intitulat Digital Marketing Report si va consta intr-o analiza a domeniului online precum si un 'catalog' de firme specializate din domeniu.

EVENSYS LANSEAZA PUBLICATIA DIGITAL MARKETING REPORT

In cadrul ghidului va fi prezentata atat evolutia mediului online si mobil in 2007 alaturi de cele mai importante evenimente ale anului, cat si tendintele anului 2008 in domeniu. Analiza va fi completata de o ampla sectiune ce va cuprinde profilele firmelor de web design si marketing prin telefonul mobil, agentiilor interactive, publisherilor si brokerilor de advertising online.

Publicatia se doreste a fi un ghid util pentru oamenii de marketing din companii, un instrument de pornire in selectia furnizorilor de servicii new media. Ghidul este primul dintr-o serie dedicata industriei comunicarii si marketingului si va fi distribuita in mod gratuit la Digital Marketing Forum 2008 precum si celor mai importante companii de pe piata de profil din Romania.

“ Piata online din Romania devine din ce in ce mai dinamica, exista multe companii care au aparut si
s-au dezvoltat intr-un timp foarte scurt, dar si companii consacrate, care isi consolideaza pozitia pe piata. Deoarece specialistii anunta o dezvoltare semnificativa a mediului online si devine foarte important pentru companii sa fie vizibile in acest mediu, am considerat oportuna publicarea unui astfel de ghid. Iar pentru ca Digital Marketing Forum este dedicat domeniului online, am hotarat sa lansam publicatia in cadrul editiei de anul acesta a evenimentului, pregatind totodata concepte noi si o structura a programului complexa”, spune Cristian Manafu, Managing Partner, Evensys.

Digital Marketing Forum este organizat de Evensys si va avea loc pe data de 27 februarie la J. W. Marriott Grand Hotel Bucuresti si isi propune sa ofere participantilor acces la specialisti de renume din marketing si mediul online, informatii relevante si pertinente despre online marketing, mobile marketing, advergaming, podcasting, blogging sau tehnologia 3G, precum si un cadru profesionist si sansa de a cunoaste practicieni locali si internationali in industria comunicarii, marketing, publicitate si internet.

Pentru mai multe detalii legate de evenimentul Digital Marketing Forum puteti accesa site-ul www.digitalforum.ro.

Despre Evensys

DESPRE ORGANIZATORI:

EVENSYS este companie cu 2 ani de experienta in organizarea de evenimente si meeting-uri corporate. Evensys este specializata numai pe dezvoltarea de conferinte si seminarii proprii si acopera trei domenii de activitate: Marketing si Internet, Real Estate si Financiar. Evenimentele organizate trateaza tematici actuale care privesc atat industria de business locala cat si din Europa Centrala si de Est.

Evensys numara in portofoliul sau o gama variata de evenimente, in anul 2008 dezvoltand atat conferinte si forumuri - Digital Marketing Forum (editia a doua, 27 februarie), PR Forum (editia a doua, 5-6 martie), Retail Forum (20 martie), Marketing 360 (editia a doua, 10 aprilie), Tax & Travel (3 aprilie), Capital Markets Conferences (editia a doua, 20-21 mai), Idea Forum (editia a doua, 10-11 iunie), precum si seminarii dedicate industriei comunicarii, precum Media Planning (11 martie, 14 mai), Personal Branding (13 martie, 7 mai), Online Marketing (8 aprilie). Platforma de comunicare Toolbox a fost completata cu noi evenimente, precum Customer Management (12 martie), RoBranding (8 mai), Crisis Management (15 aprilie). Deasemenea Evensys este organizatorul primului club de networking destinat investitorilor in Real Estate - Real Estate Investors' Society (250 membri), club sustinut de catre UnicreditTiriac Bank si Eurisko.
Evensys Consult
office@evensys.ro
Tel: 021 / 313.22.12
Fax: 021 / 313.13.73
andreea.hanganu@evensys.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/evensys/evensys-lanseaza-publicatia-digital-marketing-report