Peste 200 de participanti au fost prezenti la Inspire 2009!

BUCURESTI - 27 noiembrie 2008

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Cuvantul “inovatie” a fost conceptul central sub care s-au desfasurat cele doua zile ale evenimentului Inspire 2009, care a reunit peste 200 de participanti pe parcursul zilelor de 26 si 27 noiembrie. Inspire 2009 si-a propus sa prezinte principalele tendinte in marketing & advertising care se prefigureaza pentru anul urmator si a fost organizat de Evensys in parteneriat cu Pepsi si Lipton si sponsorizat de Beko, avand loc la JW Marriott Bucharest Grand Hotel.

Peste 200 de participanti au fost prezenti la Inspire 2009!

Invitat special in cadrul celei de-a doua editii Inspire 2009 a fost Stefan Kolle (Partner, FutureLab), care a discutat despre importanta consumatorului in procesul de marketing si branding. Inspiratia in business este un efect direct al interesului pentru clienti si pentru nevoile si dorintele acestora. Alaturi de acesta, Mike Stepalfeld (Digital Director, Omnicom Media Group) a vorbit despre schimbarea comportamentului consumatorilor in mediul digital, despre motivele din spatele acestei schimbari si despre cum putem transforma aceasta schimbare intr-o oportunitate de profit.

In cea de-a doua sesiune au fost anuntate rezultatele unui studiu realizat de Unlock Research si prezentat de Adina Vlad (Managing Partner, Unlock Research), care a relevat informatii de interes despre ce rezoneaza in mintea consumatorilor expusi la mesajele publicitare. Participantii au putut afla cum asociaza consumatorii reclamele cu brandurile si ce inspira publicul in relatia cu brandurile.

Liviu David (Creative Director, Next Advertising) a dezbatut problema reclamelor online, si a discutat despre provocarile si reusitele in acest domeniu. Wolfgang F. Covi (Senior Copywriter, Mercury 360) a incercat sa afle ce s-a intamplat cu ideile originale in publicitate, dand exemplu numeroasele asemanari intre reclame realizate de-a lungul timpului. Invitat special in cadrul sesiunii “Privire din exterior” a fost Tudor Chirila (membru al trupei Vama), care a oferit o alta perspectiva asupra a ceea ce inseamna inspiratia in ziua de astazi.

Sorin Psatta (Integrated Communication Director, Graffiti BBDO) a incercat sa faca o distinctie intre strategia de criza si situatia critica in care s-ar afla astazi strategia, iar Diana Graepel (Managing Director, Funky Business) a identificat o noua abordare in branding – brandul care serveste clientul, care ii identifica nevoile si dorintele, le intersecteaza cu beneficiile pe care i le ofera si creeaza astfel o experienta placuta pentru consumator. Alexandru Israil (Master Trainer, Guerrilla Marketing) a oferit in prezentarea sa exemple practice de instrumente de guerilla marketing care isi pot dovedi utilitatea in implementarea procedurilor si strategiei de comunicare. Invitat special la sesiune “Privire din exterior” a fost Mihnea Ghildus (drd., M.A. designer), care a discutat despre inspiratie si creativitate in arta.

In cadrul Inspire 2008 a avut loc o sesiune speciala in care 10 profesionisti de top din advertising au concurat pentru cea mai buna idee de marketing a anului urmator. Juriul a fost format atat din oamenii din sala,care au votat prin SMS castigatorul, cat si din specialisti in marketing. Ideea castigatoare a competitiei a apartinut Elenei Ionita, Strategic Planning Director, Leo Burnett. Elena este in prezent Strategic Planning Director, Leo Burnett, departamentul pe care il conduce fiind recunoscut si premiat la cele mai importante festivaluri si competitii de advertising.

Cea de-a doua zi, 27 noiembrie, a inclus seminarul sustinut de Stefan Kolle (Partner, FutureLab). In cadrul prezentarii sale, Stefan a discutat despre cum putem sa provocam si sa implicam consumatorul in procesul creativ. Chiar si in contextul sfarsitului erei publicitatii, trebuie sa fim pregatiti sa descoperim si sa folosim eficient alte mijloace de comunicare, diferite de cele traditionale.

“ Cea de-a doua editie Inspire 2009 a atras atentia prin speakerii invitati, prezentarile interactive, informatiile relevate si utile, precum si sesiunea Marketing Arena. Deja pentru a doua oara in Romania, am putut sa observam o maturizare a prezentarilor si o aplicabilitate si creativitate ridicata a acestora. Inspire 2009 va deveni un eveniment anual de referinta pentru piata de marketing din Romania”, este convins Cristian Manafu, Managing Partner, Evensys.

Inspire 2009 a fost primul eveniment care si-a propus sa analizeze piata de marketing si strategie din Romania si sa stabileasca care vor fi tendintele si abordarile pentru anului 2009. Aceasta ocazie a fost un prilej pentru profesionistii din marketing si mediul de afaceri local si international de a dezbate oportunitatile pe care noile mijloace de comunicare le deschid companiilor de pe piata.

Despre Evensys

EVENSYS este companie cu 2 ani de experienta in organizarea de conferinte si seminarii proprii si acopera patru domenii de activitate: Marketing, Internet, Real Estate si Financiar. Evenimentele organizate trateaza tematici actuale care privesc atat industria de business locala cat si din Europa Centrala si de Est.
Evensys Consult
office@evensys.ro
Tel: 021/231.72.13-15
Fax: 021/231.72.16
Web: www.evensys.ro
andreea.hanganu@evensys.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/evensys/peste-200-de-participanti-au-fost-prezenti-la-inspire-2009