Pharma Marketing Conference aduce cele mai noi oportunitati de promovare pentru industrie

BUCURESTI - 1 iunie 2016

Comunicat tip General in Media / Publicitate, Sanatate, Farmaceutic, Cursuri

Pharma Marketing Conference revine cu a III-a editie pe 9-10 iunie la JW Mariott Bucharest Grand Hotel si aduce in prim plan tendinte si oportunitati din industrie, completate de solutii prin care iti poti imbunatati comunicarea, strategia de marketing si relatia cu clientii!

Pharma Marketing Conference aduce cele mai noi oportunitati de promovare pentru industrie

Afla pe 9 iunie, in cadrul conferintei, reteta strategiilor de promovare eficienta a produselor si serviciilor farmaceutice, influenta noilor canale de comunicare asupra comportamentului consumatorilor, dar si avantajele acestora si cum pot fi incluse in activitatea companiei tale.

Cei mai buni specialisti in comunicare, marketing si digital din domeniu vin cu tactici, idei si solutii testate in alte campanii care te vor ajuta sa vii in intampinarea nevoilor clientilor tai! Alaturi de ei vei analiza cum s-a schimbat nevoia de informare a consumatorului, cum abordeaza marile branduri publicul tinta specializat, dar si in ce consta inovatia in comunicarea cu medicii.

 De asemenea, poti descoperi in ultima sesiune care sunt oportunitatile de integrare a marketingului digital in strategia ta, modul in care poate stimula aducerea de noi clienti si cum masori eficienta campaniei digitale.

A doua zi a evenimentului  (10 iunie) este dedicata training-ului intensiv de digital marketing pentru industria farmaceutica sustinut de Dr. Fritz Hoellerer, Co-Founder & CEO Hellomint GmbH. Acesta a coordonat multiple campanii farmaceutice (inter)nationale, a dezvoltat cursul acreditat "ePharma Marketing", la IMC University of Applied Science Krems, iar printre clientii sai s-au numarat companii precum Astra Zeneca, Abbvie, Bayer, Boehringer Ingelheim, Chiesi, Novartis, Merck, Sanofi, MSD, Roche, Chiesi, Janssen & Cilag.

Training-ul „Importanta marketing-ului digital in strategia de marketing multi-channel” presupune intelegerea rolul digitalului in strategia de marketing, identificarea clientului si evaluarea acestuia pentru a oferi servicii si produse care sa-l atraga. In plus, vei putea identifica reguli cheie pentru succesul campaniilor digitale si vei avea parte de cele mai bune practici, dar si de exemple negative privind implementarea acestora. 

Printre vorbitorii acestei editii se numara: Ana-Maria Boie (General Manager, Boehringer Ingelheim Romania), Mihaela Navrea (Head of Communication, Boiron Romania), Andreea Tanase (Multichannel Advisor, Janssen Romania), Ana Maria Baciu (Partner, NNDKP), Dan Constantinescu (Brand Manager, Rare Diseases Portfolio, Pfizer), Adrian Drobota (Product Manager Diabetes, Astrazeneca Pharma), Camelia Cristolovean (Marketing Manager, Sun Wave Pharma), Bogdan Nedelcu (Commercial Manager, Aspen Romania), Andrei Iordan (Managing Partner, Winfo), Alexandru Cernatescu (Group Ceo & Co-Founder, Infinit Solutions Agency).

Pharma Marketing Conference 2016 este organizat de Evensys in parteneriat cu NNDKP.  Detalii complete despre eveniment si inscriere sunt disponibile pe site-ul dedicat: http://www.pharma-conference.ro/

Despre Evensys

Cu peste 10 ani de experienta in dezvoltarea de conferinte si seminarii proprii, Evensys organizeaza in acest moment o paleta larga de evenimente, ce trateaza tematici actuale, relevante atat pentru industria de business locala, cat si pentru cea din Europa Centrala si de Est. Astfel, Evensys dezvolta conferinte si seminarii proprii, ce acopera 5 arii de expertiza: Marketing & Comunicare, Internet & New Media, Financiar & Investitii, Real Estate si Retail.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/evensys/pharma-marketing-conference-aduce-cele-mai-noi-oportunitati-de-promovare-pentru-industrie