Tactici si strategii de marketing in spatiul de retail
BUCURESTI - 17 septembrie 2007
Comunicat tip General in Media / Publicitate
Bucuresti, 17 septembrie 2007 – Pe data de 3 octombrie 2007, la Hotel Crowne Plaza din Bucuresti, Evensys da startul primei editii a conferintei Toolbox | Shopper Marketing. Evenimentul va pune in discutie tacticile de promovare si vanzare in spatiile de retail, in contextul unei competitii tot mai acerbe intre brandurile comerciale.
Destinat practicienilor din marketing, advertising si retail, Toolbox | Shopper Marketing isi propune sa ofere participantilor la conferinta acces la studii de caz, aplicatii si informatii de ultima ora despre planurile de comunicare in spatiul de retail, tacticile si strategiile folosite atat pentru abordarea cumparatorilor, cat si pentru cresterea vanzarilor. Se vor prezenta, totodata, idei pentru o interactiune eficienta cu cumparatorii si modalitati de dezvoltare si promovare a brandurilor la punctul de vanzare.
Invitatul special al conferintei este specialistul Rafe Ring, Global Strategic Planning Director la OgilvyAction. Alaturi de invitatul international, vor sustine prezentari si profesionisti din mediul local de marketing si comunicare, precum Cristofor Iosub (Managing Director, OgilvyOne), Emanuel Sanda (Country Manager, AC Nielsen Romania), Stefan Liute (Strategy Director, Grapefruit), Radu Tanasescu (Retail Operations Director, Anchor Group, Plaza Romania) etc.
Toolbox | Shopper Marketing este organizat in parteneriat cu OgilvyAction si este sustinut de IQads, Hotnews, Sapte Seri, Bloombiz si SmartBuy.
“Cresterea fulminanta a retelelor de retail moderne in Romania si a universului HoReCa face ca o parte din ce in ce mai mare a bugetelor de marketing sa se indrepte accelerat catre shopper marketing. Aceasta miscare strategica are nevoie de instrumente de planning si masurare adecvate si speram ca piata romaneasca sa descopere in toolkit-ul Checkpoint Planning al OgilvyAction un suport direct si practic pentru eficienta proiectelor de shopper marketing. De altfel, noul site international www.ogilvyaction.com vorbeste creativ si interesant despre aceasta misiune a companiei noastre', a declarat Cristofor Iosub, Managing Director la OgilvyOne & OgilvyAction Romania.
Toolbox | Shopper Marketing este primul eveniment din cadrul platformei Toolbox. Aceasta platforma reprezinta un nou concept de conferinte lansat de Evensys, care combina in mod creativ prelegeri, dezbateri, studii de caz, cercetari si workshop-uri in evenimente de o zi dedicate comunitatii de marketing si comunicare din Romania.
Pentru sustinerea noului concept, Evensys a lansat site-ul eToolbox.ro, unde persoanele interesate vor putea gasi mai multe informatii despre conferinta Toolbox | Shopper Marketing si despre toate evenimentele viitoare.
Despre Evensys
DESPRE ORGANIZATORI:
Evensys este o companie cu experienta in organizarea de evenimente si meeting-uri corporate. Evensys ofera atat consultanta pentru organizarea de evenimente de business (conferinte, forumuri, trade-show-uri, workshop-uri, sesiuni de networking) sau de companie (conferinte de presa, mese rotunde etc), cat si implementarea solutiilor propuse. In plus, agentia ofera servicii de creatie si continut.
Evensys numara in portofoliul sau evenimente precum Marketing360 (450 de participanti), Marketing Innovation Forum (250 de participanti), BrandCamp (250 de participanti), Digital Marketing Forum (300 de participanti), PR Forum (250 de participanti), TAXEU Forum (250 de participanti), Idea Forum (300 de participanti) si este organizatorul primului club de networking destinat investitorilor in Real Estate - Real Estate Investors' Society (REIS) (200 de membri).
Contact:
office@evensys.ro
Tel: 021/ 313.22.12
alina.dumitru@evensys.ro
- EVENSYS
-
Pagina contact: Contact EVENSYS