Trei specialisti internationali in retail vorbesc despre relatia dintre brand si consumator pe timp de criza

BUCURESTI - 21 mai 2009

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Un consumator multumit se va intoarce in magazin chiar si in aceasta perioada economica dificila. Brandurile trebuie sa stie astazi cum sa isi pastreze clientii, cum sa ii fidelizeze si cum sa ramana prima optiune de achizitie. Trei specialisti internationali in marketing si retail vor prezenta strategii si tehnici prin care brandurile isi pot pastra clientii si ii pot atrage in spatiul de retail, contribuind totodata la crestea vanzarilor. Totul la Retail Innovation Conference, intre 27-28 mai 2009.

Trei specialisti internationali in retail vorbesc despre  relatia dintre brand si consumator pe timp de criza

Cea de-a doua editie a evenimentului Retail Innovation Conference se bucura de participarea a trei specialisti recunoscuti international pe piata de retail – Alain Thys (Partner, Futurelab), Stefan Kolle (Partner, Futurelab) si Marco Monfils (Owner, Riverside Talent).

Alain Thys (Partner, Futurelab) va discuta pe 27 mai, in cadrul unei zile de conferinte, despre ce solutii exista pentru a inova in spatiul de retail in mod coerent, responsabil si eficient. Focusul nu se mai pune astazi pe o crestere sustinuta a companiilor, pe termen lung. Acestea au nevoie de rezultate imediate, masurabile si eficiente pentru a rezista pe piata, in contextul crizei economice.

Pentru a oferi o viziune completa asupra pietei de retail, Alain Thys va sustine pe 28 mai un workshop dedicat gestionarii relatiei cu consumatorii. In perioade de recesiune economica, retailerii si brandurile trebuie sa isi indrepte atentia inspre consumatori si nevoile acestora. Alain Thys va prezenta solutii si strategii menite sa atraga clientii mai aproape de companii.

O mare provocare cu care se confrunta brandurile astazi este implicarea consumatorilor in procesul de achizitie. Stefan Kolle va oferi strategii credibile pentru crearea unei experiente de brand cu adevarat relevanta pentru consumator, care sa il determine sa revina si alta data in spatiul de retail, achizitionand mai mult si prezentand avantajele brandului mai departe, catre apropiati. A doua zi, pe 28 mai, Stefan va analiza in detaliu comportamentul de achizitie al consumatorilor, venind in sprijinul locatiilor de retail cu solutii si strategii viabile.

Toate strategiile si tacticile de marketing prezentate nu pot fi cu adevarat implementate cu succes in lipsa unei bune relatii dintre retailer si brand. Intr-un cadru economic in care brandurile sunt mai slabe, preturile mai mici, vanzarile scad iar chiriile pentru spatii de renegociaza, Marco Monfils (Owner, Riverside Talent) va oferi brandurilor sfaturi pentru a-si construi si sa mentine o relatie de incredere si cooperare cu retailerii.

“ Anul 2009 reprezinta un moment de cotitura pe piata din Romania. Criza economica va influenta cu siguranta orice companie care activeaza pe piata. Depinde de acestea cum aleg sa faca fata provocarilor. Am invitat specialisti internationali pentru a ne prezenta cele mai eficiente si viabile metode de marketing si inovatie pe timp de criza. Romania are nevoie de modele de succes, iar companiile care vor stii sa asculte si sa invete vor reusi sa vanda in continuare si sa se mentina pe piata”, spune Cristian Manafu, Managing Partner, Evensys.

Retail Innovation Conference este un eveniment complex, de 2 zile, dedicat celor mai eficiente strategii de inovare in retail marketing si customer management. Pe 27 si 28 mai, specialisti locali si internationali se vor reuni la JW Marriott Bucharest Grand Hotel pentru a dezbate care sunt alternativele pe care piata de retail le are in acest moment pentru a merge mai departe. Conferinta este organizata de Evensys. Partener al evenimentului este compania Interactions.

Pentru inscrieri si detalii despre program puteti accesa www.retailconference.ro

Despre Evensys

EVENSYS este companie cu 3 ani de experienta in organizarea de conferinte si seminarii proprii si acopera patru domenii de activitate: Marketing, Internet, Real Estate si Financiar. Evenimentele organizate trateaza tematici actuale care privesc atat industria de business locala cat si din Europa Centrala si de Est.
Evensys Consult
office@evensys.ro
Tel: 021/231.72.13-15
Fax: 021/231.72.16
Web: www.evensys.ro
andreea.hanganu@evensys.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/evensys/trei-specialisti-internationali-in-retail-vorbesc-despre-relatia-dintre-brand-si-consumator-pe-timp-de-criza