EVIA MEDIA - cea mai activa agentie in mediul outdoor mobil neconventional, prin servicii de publicitate pe si in taxi - isi extinde reteaua

BUCURESTI - 18 ianuarie 2011

Comunicat tip General in Afaceri, Media / Publicitate

EVIA MEDIA agentia de publicitate ce abordeaza piata intr-o maniera inovativa si avangardista, prin servicii de publicitate pe taxi, isi extinde reteaua

Publicitate in taxi - EVIA MEDIA

Publicitate in taxi - EVIA MEDIA

Incepand cu luna Ianuarie, agentia EVIA MEDIA ofera clientilor sau potentialilor clienti posibilitatea de a derula campanii publicitare pe taxi si in alte orase importante din tara.

Astfel, prin intermediul agentiei EVIA MEDIA, promovarea brandului/ produselor/ serviciilor companiilor interesate de campanii publicitare reusite pe taxi, este posibila in urmatoarele orase: BUCURESTI, CONSTANTA, BRASOV, CLUJ, TIMISOARA, IASI.

Acest serviciu a devenit functional la solicitarea expresa a multora dintre clientii agentiei, iar tendinta pentru anul 2011 este extinderea retelei si in alte orase decat cele mentionate.Avantanjul major al extinderii serviciului agentiei EVIA MEDIA in tara, il reprezinta numarul mare de masini de taxi, disponibile in fiecare oras din cele amintite. 

Publicitatea mobila are un "recall rate" de 97% si stimuleaza recunoasterea mesajului publicitar de 15 ori mai mult decat orice alta forma traditionala de publicitate (Sursa: Arbitron Outdoor 2001; Product Acceptance & Research). 

De aceea, obiectivul EVIA MEDIA pentru anul 2011 este atragerea a cat mai multor branduri ca parteneri in publicitatea mobila neconventionala si sustinerea acestora prin solutii optime pentru raportul dintre eficienta/ calitate/ pret.

Despre EVIA BUSINESS SOLUTIONS

EVIA MEDIA - Un concept eficient de publicitate mobila
http://www.eviamedia.ro
EVIA MEDIA este agentia de publicitate care a fost infiintata din dorinta de a oferi un alt mod de promovare outdoor si anume publicitatea pe si in TAXI. EVIA MEDIA ofera acest mod neconventional de promovare brand/produse, fiind modalitatea eficienta prin care cei interesati se pot adresa consumatorilor, urmarindu-i in trafic si oferindu-le zilnic prilejul de a se intalni cu brandul, serviciile/produsele lor.