-
BUCURESTI - 23 mai 2012
Un trainer isi trateaza participantii ca pe niste persoane bogate in resurse.
Nu trainerul este cel care are raspunsurile, ci participantii.
08-10 iunie - www.learningmoments.ro, singurul program avansat pentru traineri
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 23 aprilie 2012
Programul se recomanda in special persoanelor care lucreaza in vanzari si/sau intr-un centru telefonic, si care trebuie sa lucreze proactiv cu clientii si sa-i ajute pe acestia sa-si completeze comanda si sa beneficieze de cea mai buna oferta (promotie) disponibila.
www.learningmoments.ro
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 28 martie 2012
80% din oamenii de vanzari primesc urmatorul feedback de la prospectii, clientii cu care au participat la intalniri:
“M-a intrerupt tot timpul fara sa asculte ce spun si doar astepta momentul sa isi spuna poezia de vanzare”
“Dupa ce ca nu stia nimic de compania mea, a trebuit sa-i explic eu ce vindem noi si cine ne sunt clientii…”
“Sunt de 15 ani în bransa si am lucrat numai in multinationale si omul asta m-a luat cu ABC-ul ca sa-mi explice
solutii la care eu sunt expert. Ce lume domnule!”
“Parea mai interesat de ce spune el decat de ceea ce spuneam eu”
“M-am simtit ca la un interogatoriu, a venit cu o lista de intrebari pregatita si a inceput sa ma bombardeze cu ele”
“A fost ok in principiu, dar ce vand ei mai au inca 20 de furnizori de ai mei.”
09-11 aprilie, continuarea in sala de training
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 26 martie 2012
Traim intr-o lume aflata intr-o continua miscare. Mediul exterior se schimba cu o viteza ametitoare.
Ce facem in interiorul organizatiei pentru a face fata cat mai bine „haosului” din afara?
Luam noi cele mai bune decizii?
Folosim corect informatiile financiare primite de la Departamentul Financiar – Contabilitate?
Intelegem in totalitate si fara ezitari raportarile si prezentarile colegilor finantisti?
Oare de cate ori nu ne spunem: „Pai ei au jocul lor, cu reguli proprii, noi, ceilalti, avem jocul nostru”?
03-04 aprilie, Bucuresti
www.learningmoments.ro
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 20 martie 2012
Scopul acestui program este de a permite participanţilor să pregătească şi să livreze prezentări de oferte către clienţi, interni sau externi, care să satisfacă scopurile şi necesităţile audienţei.
Cursul se recomandă reprezentanţilor de vânzări, celor din departamentul relaţii cu clienţii sau managerilor de vânzări care trebuie să convingă clienţii: în scris, faţa în faţă şi în grupuri mai mari.
Veţi putea planifica şi pregăti de ofertă o prezentare în mod eficace, structura o prezentare de ofertă în scris sau faţă în faţă, identifica necesităţile audienţei, veţi putea face diferenţa prin Propunerea de valoare către client şi veţi putea prezenta aspectele financiare în cel mai favorabil mod.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 19 martie 2012
Este recomandat pentru cei care doresc să-şi dezvolte cunoştinţele în domeniul managementului de proiect, cursul oferă o imagine de ansamblu a acestui domeniu în context organizaţional, explicând majoritatea conceptelor, metodelor, tehnicilor şi instrumentelor managementului de proiect modern.
Prezintă studii de caz şi exemple de bună practică, consolidând prin exerciţii cunoştinţele dobândite.
comunicatul de presa