Cauți angajați care să lucreze remote? Îi poți recruta și din Republica Moldova. Vezi platforma care îți vine în ajutor

BUCURESTI - 22 martie 2022

Comunicat tip Produse / Servicii in HR

În ultimii aproape doi ani, lucrul de la distanță a devenit o normalitate, și tot mai mulți profesioniști pledează pentru remote. Această modalitate de lucru este acceptată și de către angajatori, care sunt prietenoși cu ideea ca salariații lor să lucreze de acolo de unde le este comod.

Cauți angajați care să lucreze remote? Îi poți recruta și din Republica Moldova. Vezi platforma care îți vine în ajutor

Cauți angajați care să lucreze remote? Îi poți recruta și din Republica Moldova. Vezi platforma care îți vine în ajutor

Pandemia a fost triggerul principal care a făcut ca lucrul de la distanță să aibă potențial și randament. Evident, remote-ul are și el părți negative, însă odată ce înțelegi avantajele lucrului din orice colț al lumii, realizezi câte oportunități îți poate oferi jobul fără pereții biroului.

Platformele de lucru locale și internaționale, de asemenea, s-au adaptat situației și au creat o multitudine de oportunități de muncă pentru cei care vor să lucreze remote

Multe afaceri aleg să angajeze remote chiar și specialiști din alte țări, asta rezolvă problema lipsei forței de muncă pentru anumite domenii, face procesul de recrutare mai rapid și taie din cheltuieli. Iar unele dintre profesiile pentru care poți recruta specialiști să lucreze remote sunt: Developer, SMM, Profesori, Traducatori etc..

Cunoaștem că multe companii din România oferă diverse oportunități de angajre specialiștilor din Republica Moldova. Din acest motiv vă facem cunoștință cu o platformă cu locuri de muncă din Republica Moldova, care te poate ajuta să găsești în echipa ta oameni care să lucreze remote. Cum știm asta? datorită unui număr mare de CV-uri adăugate în rubrica remote. 

Despre utilitatea site-ului delucru.md deja s-au convins tot mai mult companii străine, care prin intermediul acesteia au reușit să aducă în echipa lor profesioniști din toate nișele de activitate.

Pentru a repeta în mod individual povestea lor, trebuie doar să respecți câțiva pași foarte simpli și așa vei găsi specialiștii de care ai nevoie:

1.  Creează profilul companiei tale – și completează cu informație veridică formularul de înregistrare, adăugă toate detaliile importante pe care ar trebui să le cunoască candidații care vor aplica la joburile companiei;

3.  Creează job – îți recomandăm să scrii anunțurile de angajare clar și corect gramatical, să indici toate detaliile importante pe care ar trebui să le cunoască candidatul care va aplica la job. Fii atent să bifezi căsuța care asigură că jobul tău se afișeze în toate regiunile.

4.  Personalizează jobul – dacă utilizezi o opțiune cu plată, nu ezita să adăugi poze, video cu atmosfera din companie pentru a face anunțul mai atractiv și mai interesant pentru candidați. Adaugă beneficiile care te diferențiază de alți angajatori care recrutează pe aceeași funcție.

Îți dorim succes și să găsești cât mai curând oameni în echipa ta!