Livrarea meniurilor la domiciliul clienților. Avantaje și soluții recomandate

BUCURESTI - 23 septembrie 2022

Comunicat tip General in Monden / Lifestyle

Posibilitatea de a livra produsele comandate la domiciliul clienților a reprezentat o gură de aer binevenită pentru toți operatorii din HoReCa, de-a lungul lunilor de pandemie. În tot acest context, tehnologia a jucat un rol extrem de important pentru continuitatea afacerilor.

Livrarea meniurilor la domiciliul clienților. Avantaje și soluții recomandate

Livrarea meniurilor la domiciliul clienților. Avantaje și soluții recomandate

Posibilitatea de a livra produsele comandate la domiciliul clienților a reprezentat o gură de aer binevenită pentru toți operatorii din HoReCa, de-a lungul lunilor de pandemie. În tot acest context, tehnologia a jucat un rol extrem de important pentru continuitatea afacerilor. 

 

În prezent, soluțiile digitale avute la dispoziție permit flexibilitate în operarea comenzilor și ajustări în timp real ale setărilor. Mai mult decât atât, livrările la domiciliu pot fi realizate atât prin flotă proprie, cât și prin terți, asigurându-se astfel procese mult mai bine pliate pe nivelul cererii. 

Mai multe oportunități de business pentru restaurante

Implementarea programelor software de gestiune în procesul de preluare comenzi - livrare asigură beneficii variate pentru afacerile din HoReCa. Toate aceste oportunități pot consolida poziția în piață, în contextul în care zona de food delivery este una extrem de competitivă.

 

Prin digitalizarea modului în care se preiau comenzile (chiar și cele telefonice), vânzările pot crește semnificativ, în contextul in care mediul online este astăzi atât de accesibil tuturor. Totodată, prezența în online le permite restaurantelor să centralizeze date esențiale despre obiceiurile de consum și să realizeze campanii de marketing mai eficiente. 

 

Așadar, online-ul asigură nu doar un reach mai mare al livrărilor de mâncare, ci și o abordare personalizată a meniurilor din ofertă. Pe baza informațiilor accesate, pot fi eliminate din meniu preparatele care nu prezintă interes. Bugetul optimizat astfel poate fi redirecționat către achiziționarea unor materii prime de mai bună calitate, pentru fidelizarea bazei de clienți.   

Viteză de reacție mai bună în procesarea comenzilor

Un program software pentru managementul comenzilor permite fluxuri de lucru interne mult mai rapide, cu impact asupra numărului de comenzi procesate într-o zi. Livrarea produselor la domiciliu cu softul Freya Restaurant Delivery devine mult mai simplu de realizat, chiar din prima etapa: preluarea noilor intrări. 

 

Freya Restaurant Delivery acoperă toate nevoile de business ale unei unități active în HoReca, simplificând modul în care cei din echipă lucrează. Cu ajutorul acestei soluții digitale, comenzile sunt preluate fără erori, ajungând automat în POS și în bucătărie. Datorită acestor beneficii, percepția față de calitatea serviciilor oferite se poate îmbunătăți semnificativ.

Alinierea cu platformele online pentru food delivery 

Tehnologiile disponibile în prezent asigură livrări de mâncare mult mai eficiente și aliniate la fluxuri de lucru bazate pe comunicarea dintre mai multe părți. Modului Delivery al softului de gestiune Freya Restaurant poate fi integrat cu diferite platforme de livratori. Acest lucru este extrem de important din două motive: 

 

prezența în infrastructura unor tool-uri de căutare mult mai utilizate de clienți (versus site-ul propriu sau paginile de social media) și accesul la instrumentele de localizare; 

 

posibilitate de a beneficia de transportul alimentelor procesate prin terți, în cazul în care unitatea HoReCa respectivă nu dispune de o flotă proprie. 

 

Utilizând softul de gestiune pentru unități HoReCa Freya Restaurant, se pot obține mai multe comenzi, un control mult mai bun al inventarului, precum și unelte de marketing esențiale. Preluarea comenzilor se automatizează, astfel că eroarea umană este eliminată, iar cei din echipă se pot concentra asupra unor task-uri ce implică mai multă concentrare. 

 

Nu doar restaurantele se bucură de aceste soluții digitale, ci si clienții. Utilizând aplicațiile de food delivery disponibile, au acces la o gamă mult mai variată de opțiuni, afișate în funcție de propriile nevoi. Simplu de utilizat de pe orice tip de device mobil, aceste tool-uri revoluționează modul în care mâncarea poate fi comandată, generând astfel beneficii de ambele părți. 

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/ex-nume-brand/livrarea-meniurilor-la-domiciliul-clientilor-avantaje-si-solutii-recomandate