Implinirea angajatilor - o resursa sustenabila pentru un avantaj competitv al organizatiilor

BUCURESTI - 14 noiembrie 2011

Comunicat tip Administrativ / Management in Afaceri

Unde pot gasi organizatiile noi resurse sustenabile pentru un avantaj competitiv? Rezultatele studiilor arata un singur raspuns: Implinirea angajatilor.

83% din satisfactia angajatului este data de practicile de leadership ale managementului implicit implinirea angajatului asigura 39% din performanat individuala ceruta de organizatie.

Excelez la locul de munca

Excelez la locul de munca

 Neintelegerea relatiei Performanta – Implinire – Leadership poate afecta viitorul organizatiei intr-un mediu foarte competitiv si expus la schimbari frecvente. Managerii care vor intelege rolul lor de a lucra cu oamenii si vor proba cele 5 abilitati de leadership vor reusi sa obtina Performanta. Managerii care nu-si inteleg rolul sunt invitati sa-si reconsidere modul in care performeaza ca manageri.  

Cristian Nistoreasa

Rezultatele unui studiu realizat de Wilson Learning (http://www.wilsonlearningromania.ro/)  pe un numar de 85 de firme din Fortune 500 arata ca 83% din satisfactia angajatului este data de practicile de leadership ale managerului sau si aceasta satisfactie asigura 39% din performanta individuala ceruta de organizatie.  

Acest studiu nu este singular. Gallup a aratat ca 55% dintre angajatii chestionati se declara  a fi ne-„angajati” in munca lor si  sunt gata sa schimbe locul de munca. Mai mult decat atat, studiul Wilson Learning a aratat care este cea mai importanta sursa pentru Implinirea angajatilor: abilitatile de leadership ale managerului angajatului. De aici rezulta importanta rolului managerului si cat de eficient este acesta in realizarea Implinirii angajatului.

Cercetatorii care studiaza motivatia au descoperit ca factorul principal in a fi motivat este perceptia de sine a oamenilor ca ceea ce fac este bine.       (sursa:http://excelezlamunca.wordpress.com/)

In acest sens a fost initiat de Rodica Obancea (Coach) si atelierele "Excelez la locul de munca" - spatiul necesar pentru a exersa solutii noi de a excela profesional,unde angajatii pot afla perspective diferite care sa contribuie la modul in care muncesc, in care se pot conecta cu oameni care au acelasi scop ca si organizatia sau ca si ei, unde pot sa gaseasca mereu inspiratie, resurse, idei, exemple, curaj si determinare sa exceleze si performeze la locul de munca..

Mai multe detalii despre programul "Excelez la locul de munca" - aici http://excelezlamunca.wordpress.com/2011/09/09/agenda-atelierelor-excelez-la-locul-de-munca/

La intrebarea „Esti satisfacut de ceea ce faci?” oamenii intelegeau „Esti multumit de ceea ce faci? Te simti confortabil? Te simti in siguranta?” 

Performanta ridicata nu este asociata cu gradul de confort, placere sau securitatea jobului. Performanta ridicata rezulta din satisfactia pentru munca pe care o faci, realizarea sarcinilor si relatii de lucru eficiente: 

-  satisfactia job-ului: sa te bucuri de ceea ce faci si obtii din activitatea ta

-  satisfactia relatiilor: sa-ti faca placere sa lucrezi cu colegii tai. Atunci cand apar tensiuni sau conflicte, oamenii trebuie sa fie asigurati ca rezolvarea acestora este concentrata pe probleme si nu pe relatiile interpersonale 

-  satisfactia managerului: sa ai sentimentul ca esti condus de un manager eficient si eficace

-  satisfactia colegilor: colegii tai au un grad de satisfactie ridicat legat de munca pe care o fac. Acesta devine un puternic factor de motivare pentru tine.

-  satisfactia leadership-ului: sa ai sentimentul ca intreaga organizatie este multumita de managementul firmei care ofera incredere si sprijin oamenilor sai.

Dezvoltarea abilitatilor Leader-Manager face „diferenta” si asigura „avantajul competitiv” intre organizatii aflate intr-un mediu de afaceri din ce in ce mai provocator.

Neintelegerea relatiei Performanta – Implinire – Leadership poate afecta viitorul organizatiei intr-un mediu foarte competitiv si expus la schimbari frecvente. Managerii care vor intelege rolul lor de a lucra cu oamenii si vor proba cele 5 abilitati de leadership vor reusi sa obtina Performanta. Managerii care nu-si inteleg rolul sunt invitati sa-si reconsidere modul in care performeaza ca manageri.

Contact: 

Cristian Nistoreasa -Managing Partner

172-178 Calea Dorobantilor, sector 1, Bucharest, Romania

tel.    +4  021 316 53 41

fax    +4  021 316 53 47

mob   +4 0726 380 970

c.nistoreasa@wilsonlearningromania.com

www.wilsonlearningromania.ro

Mai multe despre Wilson Learning:

Wilson Learning in prezent

Wilson Learning Worldwide este o companie cu acoperire globala avand sediul la Tokyo. WL Europa, WL America, WL Japan, WL Asia Pacific si WL China sunt diviziile de operare regionala. La inceputul anului 2011 Wilson Learning este prezenta in 45 de tari, cu 63 de birouri locale si 24 de limbi in care pot fi livrate programele noastre.

Wilson Learning in Romania

Wilson Learning este prezenta in Romania de la inceputul anului 2007 si a executat consultanta si programe de Vanzari, Leadership si Customer Service clientilor din domeniul bancar, asigurari, FMCG, telecomunicatii, pharma si industrie.

Wilson Learning lucreaza cu facilitatori si consultanti acreditati asigurand servicii de calitate, customizate in functie de nevoile specifice sau solicitarile clientilor nostri.

Consultantii Wilson Learning au experienta practica si abilitati de facilitare demonstrate, procesul de selectie al acestora fiind unul foarte riguros garantand in acest mod livrarea oricaror programe Wilson Learning in cele mai bune conditii.

Despre Excelez la locul de munca

Atelierele Excelez la locul de munca - calea efortului constant si echilibrat intre actiune si rezultate pentru a excela.

Detalii ateliere:
http://excelezlamunca.wordpress.com/2011/09/09/agenda-atelierelor-excelez-la-locul-de-munca/

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/excelez-la-locul-de-munca/implinirea-angajatilor-o-resursa-sustenabila-pentru-un-avantaj-competitv-al-organizatiilor