-
BUCURESTI - 25 noiembrie 2013
EXEC-EDU si Learning Network organizeaza pe 4 si 5 Decembrie, in Bucuresti, la Hilton, prima dezbatere legata de leadership-ul strategic, in cadrul Strategic Leadership Forum. O mai buna intelegere a leadership-ului poate face diferenta atat la nivel individual, cat si la nivel de companie sau de entitate administrativa. Executivi din mediul de afaceri care demonstreaza prin fapte, alaturi de formatori de opinie cu reputatie si tinuta, vor oferi raspunsuri si mai ales intrebari care ii vor ajuta pe liderii locali sa devina strategici. Adica lideri de succes, pe termen lung. Invitatul special al celor doua zile de forum este Luis Huete, „best management thinker” in Spania.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 14 octombrie 2010
Cui se adreseaza:
Managerilor de resurse umane sau oricărui manager sau profesionist implicat in activitati de resurse umane, training, dezvoltare sau schimbare organizatională
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 29 septembrie 2010
Cunoasterea si aplicarea cu succes a tehnicilor si instrumentelor managementulului operatiunilor diferentiaza companiile de succes de cele mediocre, asigurandu-le pozitia de lider de piata.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 11 august 2010
-Nou ! Managementul operatiunilor (6 octombrie – 24 noiembrie) ;
-Managementul strategic al resurselor umane (26 octombrie – 16 februarie) ;
-Finante pentru manageri (2 noiembrie – 1 februarie) ;
-Marketing si vanzari (3 noiembrie – 2 martie) ;
-Managementul proiectelor (4 noiembrie – 16 februarie).
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 6 iulie 2010
Luni, 5 iulie, la sediul EXEC-EDU din Bucuresti, prof. dr. Lavinia Rasca a anuntat incheierea unui parteneriat intre EXEC-EDU – compania de formare continua a scolii de afaceri ASEBUSS – si Dragos Bucurenci pentru livrarea cursului Process Communication Model®. Anuntul a fost facut in cadrul editiei de vara a Clubului de resurse umane organizat periodic de EXEC-EDU pentru managerii de resurse umane si absolventii sai.
comunicatul de presa
-
BUCURESTI - 1 iunie 2010
Piata business-to-business are particularitati distincte – iar rolul marketing-ului este critic in atingerea performantelor, necesitand competente care imbina strategia si tacticile de marketing cu dezvoltarea si oferirea de produse si servicii competitive.
Acest modul de 3 saptamani trateaza ultimele evolutii inregistrate in marketing managementul B2B, focalizandu-se asupra pietei complexe a clientilor organizationali.
comunicatul de presa