PharmaBusiness Congress 2010 a reunit 200 manageri de top din farma

BUCURESTI - 16 noiembrie 2010

Comunicat tip Administrativ / Management in Sanatate

Expand Health a organizat in perioada 10-11 noiembrie PharmaBusiness Congress, singurul congres dedicat top managementului companiilor farmaceutice.
Congresul a fost in acest an la cea de-a patra editie, iar participarea este din nou remarcabila: 200 de experti in vanzari, marketing, HR si management, reprezentanti ai peste 50 de companii de pharma.

Expand Health a organizat in perioada 10-11 noiembrie PharmaBusiness Congress, singurul congres dedicat top managementului companiilor farmaceutice.

Congresul a fost in acest an la cea de-a patra editie, iar participarea este din nou remarcabila: 200 de experti in vanzari, marketing, HR si management, reprezentanti ai peste 50 de companii de pharma.

“Business-ul in pharma este in continua schimbare si este o permanenta provocare pentru expertii din industrie. Criza locala poate genera in egala masura amenintari si oportunitati, ceea ce face cu atat mai dificil rolul oricarei echipe de management. Austeritatea devine principalul subiect in pharma. Ce e de facut si cum pot managerii din industrie sa pastreze o atitudine pozitiva si sa creeze un viitor pentru companiile lor?” spune Carmen Catrina, General Manager Expand Health, in invitatia adresata anterior colegilor din industria farmaceutica de a participa la editia din acest an.

Congresul a fost deschis cu o masa rotunda in care manageri de top din industrie au folosit exemple din propriile companii pentru a ilustra schimbarile din industria locala si globala. Specialistii au propus scenarii de evolutie a pietei pentru urmatorii zece ani, provocand participantii la analize si discutii.

Dupa-amiza primei zile l-a avut ca invitat de onoare pe Mike Song, autorul mai multor best-seller-uri despre comunicarea on-line. Dupa conferinta, autorul a oferit participantilor cea mai recenta carte a sa „The hamster revolution - Spinning your wheels on email? Get a life!”. 

A doua zi dimineata, participantii au fost invitati la doua workshop-uri interactive. Unul dintre ele a avut ca subiect cele mai noi practici de marketing, in conditiile in care vechile metode nu mai pot fi aplicate intr-o piata in continua schimbare si din ce in ce mai strict reglementata. In Romania, numarul estimat al meselor rotunde simpozioanelor organizate de diverse companii si tintite catre un public de 6 000 de medici este de aproximativ 80 000, in scadere cu 15% fata de anul 2009. Considerata a fi o unealta esentiala de marketing, masa rotunda/simpozionul este supraestimata (media de participare este de 6 medici/eveniment). De aceea, specialistii cauta noi metode de a transmite informatia despre medicament catre medic. (cercetare realizata de Expand Health pe 200 de respondenti). In lume, noi practici prind contur: e-marketingul, implicarea producatorilor alaturi de asociatiile de pacienti, campaniile de comunicare educative, in general actiuni fara scop direct comercial.

Al doilea workshop si-a propus sa aduca in discutie modul in care trebuie conduse echipele de vanzari in conditii de criza, luand in considerare triunghiul: reguli de promovare – bugete reduse – reglementari stricte ale pietei.

“Acest congres nu va oferi reteta succesului, dar va fi un pas important pentru a avea o viziune de ansamblu si o adevarata inspiratie pentru dezvoltarea viitoarelor proiecte din industrie” spunea Carmen Catrina.

Despre Expand Health Romania

Expand Health, companie multinationala de consultanta in management si marketing farmaceutic, este prezenta in Romania din 1999. Cartea de vizita Expand Health Romania este impresionanta si reuneste companii farmaceutice multinationale prezente in Romania, si companii autohtone in plina expansiune

Intre 1999 – 2009, Expand Health are o istorie de 10 ani si recorduri semnificative de activitate:
•Leadership in Pharma CSO cu peste 95 de proiecte de echipe dedicate externalizate si mai mult de 500 de angajati
•Leadership in serviciul de recrutare dedicat pietei farmaceutice cu peste 3700 de specialisti recrutati si formati
•Leadership in consultanta specifica cu peste 135 de parteneri farmaceutici
Proiecte cu importanta valoare adaugata activitatilor curente au fost dezvoltate pe pacursul celor 10 ani:
•PharmaBusiness Congress, 2006, 2007, 2008
•PharmaBusiness Catalogues, publicatii dedicate personalitatilor din business-ul farmaceutic
Premiile primite de Expand Health Romania pentru inovare si contributie in consultanta specifica industriei farmaceutice sustin calitativ volumul de afaceri si numarul de proiecte si confirma pozitia de leader incontestabil pentru serviciile specifice adresate industriei.
•Socrates Award for Intellectual Contribution to the Modern Society, Oxford, 2007
•Top 100 best companies, Romania, 2008

Alianta cu pharmexx group - Celesio, cel mai puternic jucator CSO pe plan european, incheiata in 2007, aliniaza Expand la cele mai moderne practici

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/expand-health-romania/pharmabusiness-congress-2010-a-reunit-200-manageri-de-top-din-farma