MANAGEMENTUL ACHIZITIȚIILOR PUBLICE - 11-14 OCTOMBRIE 2012 - POIANA BRAȘOV
Poiana Brasov - 26 septembrie 2012
Comunicat tip General in Afaceri
EAG furnizor autorizat C.N.F.P.A. înscris în Registrul Naţional al Furnizorilor, organizează curs de specializare certificat de Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale şi Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului
Managementul Achiziţiilor Publice
LOCAŢIE: POIANA BRAȘOV – HOTEL ESCALADE
PERIOADA: 11-14 OCTOMBRIE 2012
LECTORI:
Specialiști din cadrul ANRMAP, Experţi în achiziţii publice
Viorel PÎRVU – Consilier de soluţinare a contestaţiilor în domeniul achiziţiilor publice – Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor
Gheoghe CAZAN – Specialist, practician în achiziţii publice
TEMATICĂ:1.Sistemul achiziţiilor publice în România - cele mai recente reglementări legislative.
2. Planificarea achiziţiilor publice şi programul anual de achiziţii publice – instrumente manageriale.
3.Tipuri de contracte de achiziţii publice – exemplificări.
4. Dosarul achiziţiei publice si procedurile:
-Estimarea valorii contractelor de achiziţii publice. Caietul de sarcini şi termene de solicitare a clarificărilor. Reguli de participare la procedura de atribuire
-Proceduri de achiziţii publice. Achiziţia directă. Modalităţi speciale de derulare. Publicarea anunţurilor: de intenţie, de participare şi de atribuire.
-Reguli speciale de transparenţă, comunicare şi transmitere a datelor şi de evitare a conflictelor de interese. Licitaţia deschisă, licitaţia restransă, dialogul competitiv.
-Negocierea cu publicarea prealabilă a unui anunţ de participare. Negocierea fără publicarea prealabilă a unui anunţ de participare. Cererea de ofertă, concursul de soluţii. Atribuirea contractelor de achiziţii publice. Oferte alternative, subcontractanţi. Criterii de calificare şi selecţie. Stabilirea ofertei câştigatoare şi informarea candidaţilor. Încheierea contractelor de achiziţie publică. Anularea aplicării procedurii de atribuire. Contractele de concesiune şi contractele sectoriale în activităţi relevante.
5. Sistemul electronic al achiziţiilor publice - S.E.A.P.:
-Realizarea procesului de evaluare a documentaţiilor de atribuire.
-Verificarea anunţului/invitaţiei de participare transmis/ă spre publicare de către autoritatea contractantă, ca urmare a acceptării documentaţiei de atribuire de către A.N.R.M.A.P..
-Noi reguli în vigoare, în lansarea procedurilor de achiziţie publică prin S.E.A.P.. Criterii de derulare a unei aplicatii practice (on-line) de întocmire a unei documentaţii de atribuire.
6. Soluţionarea contestaţiilor.
-Principii ce stau la baza fundamentării unei contestaţii împotriva unei decizii a autorităţii contractante în cadrul procedurilor de atribuire.
-Măsurile de contestare a procedurilor de achiziţie publică în faţa C.N.S.C.. Analiza documentaţiei supuse procedurii de contestare. Măsurile de contestare a procedurilor de achiziţie publică în faţa Instantelor Judecătoreşti Contecios Administrative - contravenţii şi sancţiuni. Căi de evitare a contestaţiilor în procesul de achiziţie publică.
7.Cazuri de nereguli şi litigii în cadrul achiziţiilor publice efectuate din fonduri publice/europene.
8. Jurisprudenţa naţională şi europeană.
La sfârşitul sesiunii în urma evaluării, se acordă CERTIFICAT DE ABSOLVIRE a cursului de specializare pentru ocupaţia „EXPERT ACHIZIŢII PUBLICE” Cod COR 214946. Certificatele sunt eliberate în conformitate cu prevederile O.G. 129/2000 republicată.
Se asigură mapă de lucru şi suport de curs!
ÎNSCRIERILE se fac în baza formularului de participare solicitat la tel: 031 428 37 35, 0234-313 320 - office@eag.ro
TERMEN DE ÎNSCRIERE: 05 OCTOMBRIE 2012
COORDONATOR CURS: ANDREI NECHITA: 0753-025984
Despre EXPERT AUDIT GROUP
S.C. EXPERT AKTIV GROUP S.R.L. este o companie privată, cu tradiție în domeniul trainingului, al formării și perfecționării profesionale, furnizor autorizat al cărui scop este oferirea de servicii complete în instruire.
-
Nadina Cojocaru - Director Eveniment
-
Pentru telefon si e-mail click aici
- EXPERT AUDIT GROUP