Contact Center Awards, primul eveniment care premiaza excelenta in industria de contact center romaneasca

BUCURESTI - 2 martie 2009

Comunicat tip General in Afaceri

Gala Contact Center Awards, ce se va desfasura pe 26 martie 2009, la Institutul National de Statistica, este primul eveniment de acest gen din Romania si este organizata de catre publicatia Contact Center Magazine. Organizatorul si-a propus sa faca o traditie din rasplatirea an de an a specialistilor din domeniul contact centerelor.

Contact Center Awards, primul eveniment care premiaza excelenta in industria de contact center romaneasca

Industria romaneasca de contact center, care a cunoscut o evolutie semnificativa in ultimii 5 ani, intra intr-o competitie deschisa in ceea ce priveste performanta. Domeniile reprezentate pana in acest moment in concurs sunt: telecomunicatiile, domeniul financiar-bancar si furnizorii de servicii de tip outsourcing pentru industria de contact center. Acestea acopera de altfel, in proportie mai mare de 70%, intreaga industrie de contact center din Romania.
Categoriile propuse au tinut cont atat de implicarea angajatilor in viata de contact center, cat si de activitatea centrelor de contact in sine: Best Call Center Agent, Best Call Center Supervisor, Best Call Center Trainer, Best Call Center Manager, Best Call Center, Best use of Technology, Best Support Center Specialist, Best Support Center Team Manager, Best Support Center Manager.
Vor fi alaturi de castigatori, de invitatii din sala si responsabili cu buna dispozitie, trupa Jukebox.

Inscrierea pentru eveniment se face accesand site-ul www.contactcenterawards.ro si urmand cativa pasi simpli. Data limita pana la care se pot face inscrieri este 10 martie 2009. Competitia este deschisa oricarui contact center din Romania, intern sau externalizat, indiferent de industria pe care o reprezinta, iar pentru fiecare sectiune pot fi inscrisi mai multi reprezentanti ai aceleasi organizatii.

Sponsorii care sustin aceasta initiativa sunt: Alcatel-Lucent, Dial Telecom si Customer Service School.

Gala de premiere si sarbatorirea castigatorilor se va desfasura pe 26 martie 2009, incepand cu ora 14.00, in a treia zi a Call Center and Customer Care Conference& Expo, intr-un cadru festiv, la Institutul National de Statistica.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/expo-media/contact-center-awards-primul-eveniment-care-premiaza-excelenta-in-industria-de-contact-center-romaneasca