CRM, un imperativ de marketing pe timp de criza

BUCURESTI - 27 mai 2010

Comunicat tip General in Afaceri

Expo Media organizeaza cea de-a doua editie a Customer Relationship Management Conference & Expo, in data de 16 iunie 2010, in cadrul Institutului National de Statistica din Bucuresti.

Conceptul de Customer Relationship Management se implementeaza din ce in ce mai mult in mediul de afaceri romanesc. Odata cu instabilitatea economica nevoia de valoare adaugata a serviciilor si produselor a crescut covarsitor, pentru a pastra clientii existenti si pentru a atrage noi clienti. CRM inseamna optimizarea procesului de vanzari prin instrumente specifice de marketing, customer service si suport de calitate superioara. Dar care sunt rezultatele practice ale strategiei CRM? Customer Relationship Management sau un management modern al relatiilor cu clientii se caracterizeaza prin: centralizarea procedurilor de marketing si vanzari, cresterea productivitatii, noi oportunitati de cross-selling, imbunatatirea calitatii serviciilor, loializare si retentie superioare, cresterea eficientei de call center, pozitionare si targetare optime, reducerea costurilor operationale, profitabilitate si multe alte atribute competitive de business.
Conferinta Customer Relationship Management Conference & Expo va avea loc in data de 16 iunie 2010, la Institutului National de Statistica din Bucuresti, avand drept obiectiv principal identificarea si dezbaterea constructiva a noilor tendinte privitoare la managementul relatiilor cu clientii intr-un context comercial extrem de instabil. Subiectele ce fac agenda evenimentului sunt specializate si practice, precum: SAS Analytical CRM, managementul crizei, provocari si implementare CRM, si multe alte teme utile pentru comunitatea de afaceri din Romania.
Pentru mai multe informatii despre evenimentul Customer Relationship Management Conference & Expo, va rugam sa accesati http://www.conferinte.ro/crm/.
Organizarea celei de-a doua editii a Customer Relationship Management Conference & Expo este posibila cu sprijinul partenerului Customer Service School si al partenerului strategic Asebuss.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/expo-media/crm-un-imperativ-de-marketing-pe-timp-de-criza