CRM Workshop

Locul desfasurarii: Institutul National de Statistica

Organizator: Expo Media

Evenimentul se adreseaza managerilor CRM, specialistilor in customer service, marketing si vanzari, specialistilor IT precum si analistilor de business.
Care sunt elementele esentiale pentru o aplicatie CRM de succes? Cum masori impactul unei aplicatii CRM in marketing, vanzari sau customer operations? CRM on Demand vs. CRM on Premises? Raspunsul la aceste intrebari, dar nu numai, le veti gasi participand la workshop-ul dedicat domeniului CRM.

Contact
Alexandra Chiorean
PR Specialist
Tel: +40 21 411 44 20
Fax: +40 21 411 44 19
Mobile: +40 731 141 414
E-mail: alexandra.chiorean@expomedia.ro

Despre EXPO MEDIA

Contact Center Magazine este revista comunitatii de call center din Romania, fiind cea mai vasta platforma de comunicare si networking a specialistilor acestui sector de activitate, cu surse relevante de informare locala si internationala, subiecte practice si o echipa redactionala pasionata si riguroasa.
Evenimentul este organizat de Expo Media, o agentie full service ce ofera o gama variata de servicii de calitate in domeniile: marketing si comunicare, research, consultanta de customer operations, mystery shopping si organizare de evenimente de business. De-a lungul timpului Expo Media a dat dovada de spirit de excelenta in toate actiunile intreprinse prin experienta, dedicare si competenta.

Participare: Intrare libera