Prima zi a Call Center & Customer Care Conference and Expo, editia a 5-a

BUCURESTI - 24 martie 2009

Comunicat tip General in Afaceri

ExpoMedia anunta deschiderea celei de a cincea editii a “Call Center & Customer Care Conference and Expo 2009”, cel mai important eveniment dedicat specialistilor din industria de call center romaneasca. Conferintele si expozitia se desfasoara pe parcursul a trei zile, intre 24 si 26 martie la Institutul National de Statistica.

Cea de-a cincea editie a Call Center & Customer Care Conference and Expo este sustinuta de partenerii Alcatel - Lucent, Dial Telecom, Nortel, Euristic Partner si Competence Call Center.

Conferinta, structurata in 3 mari domenii: tehnologie, management operational si strategie, aduna speakeri de renume si lideri ai companiilor de top de pe piata autohtona si europeana, cu studii de
caz si focus pe schimbarile recente de pe piata economica actuala.
Printre cei care vor lua cuvantul la cea de-a cincea editie a conferintelor se numara: Manfred Stockmann, Vice-Presedinte al Asociatiei Europene de Contact Center ECCCO, Andreea Stanescu, Senior Director Customer Operations Vodafone Romania, Josef Thoma, Director Business Development pentru Contact Center Solutions Alcatel – Lucent, Dinu Malacopol, CEO Digital Cable Systems, David Blatcher, Nortel Multimedia Applications – EMEA Nortel, Carita Vallinkoski, Expansion Management Competence Call Center AG, Lawrence Gilioli, Director Business Development Euro CallCenterNet etc.

Printre premierele acestei editii se numara si parteneriatul strategic incheiat intre Dial Telecom şi NetCom care ofera companiilor mari, medii şi mijocii cele mai avantajoase şi mai performante pachete de soluţii de telecomunicaţii.



Evenimentul reprezinta si scena de lansare a discutiilor despre necesitatea organizarii unei asociatii romanesti de contact centere. Moderatoarea discutiei, Carita Vallinkoski, va dezbate impreuna cu invitatii sai modul in care a evoluat industria europeana de call center, contextul economic actual si avantajele unei astfel de organizatii. Pornind de la exemplele pietei europene, invitatii vor analiza pozitia si directia de dezvoltare a pietei romanesti de call center, dar si viitorul industriei autohtone in contextul aparitiei asociatiei.

Concomitent, se desfasoara si expozitia, fiind locul de intalnire al celor mai importanti jucatori din industria romaneasca, oferind participantilor oportunitatea de a interactiona cu produsele si serviciilor acestora. 16 dintre cele mai importante companii de pe piata romaneasca vor fi prezente cu standuri, oferind solutii si servicii de call center.

„2009 este un an cu totul special pentru piata romaneasca de contact center. Vorbim despre o presiune imensa pe costuri, despre externalizari de servicii, despre retehnologizare si un focus extraordinar pe eficienta. Practic, trebuie sa reactionam la fel de bine ca restul pietelor europene, care au o experienta mai mare decat a noastra. In ceea ce priveste outsourcing-ul, Europa de Est este in continuare in postura unei piete de absorbtie, care conform Gartner Dataquest va depasi restul jucatorilor de pe piata, cu o rata de crestere de 30% pana in 2010. Romania se situeaza in aceleasi trend-uri si are in continuare un avantaj competitiv fata de restul tarilor din regiune prin forta de munca specializata (peste 90% din angajatii din aceasta industrie sunt studenti sau absolventi de facultate), cunoasterea limbilor straine, experienta dobandita in management operational si nu in ultimul rand costurile mai scazute cu chiriile sau personalul, fata de pietele externe” declara Madalina Vilau, Managing Partner ExpoMedia, firma care organizeaza de 5 ani acest eveniment.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/expo-media/prima-zi-a-call-center-customer-care-conference-and-expo-editia-a-5-a