Extreme Marketing Award 2010

BUCURESTI - 19 mai 2010

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Extreme Marketing Awards 2010,
concursul pentru viitorii marketeri, la a doua editie in Romania

18.05.2010 – Cea de-a doua editie a concursului pentru studenti Extreme Marketing Awards a inceput pe 17 mai 2010. Organizatorul concursului, agentia regionala de publicitate Extreme Events, ofera studentilor la marketing si comunicare posibilitatea de a-si dovedi competenta in domeniile pe care le studiaza, iar profesionistilor din companii posibilitatea de cunoaste noi talente.

Extreme Marketing Award 2010

Concursul este deschis pentru studenti la facultatile de marketing, comunicare si alte stiinte conexe din Romania. Juriul va fi alcatuit din reprezentanti ai unor importante companii locale si multinationale. Scopul declarat al concursului Extreme Marketing Awards este gasirea celor mai noi si creative solutii pentru construirea strategiilor de marketing, a campaniilor de comunicare de brand sau de companie. prin implicarea noii generatii, a celor care intra in viitorul apropiat pe piata muncii in domeniul marketingului si al comunicarii.

Concursul Extreme Marketing Award propune participantilor 3 categorii:
•Banking – Mecanisme promotionale pentru CardOnLine
•Securitate informatica – Solutii de promovare la locul de vanzare pentru solutia de securitate PURE
•Comunicare corporate – Campanie de rebranding in RealEstate

Agentia regionala de publicitate Extreme Events deruleaza acest proiect pentru al 5-lea an consecutiv in Ungaria si pentru al 2-lea an in Romania. Proiectul Extreme Marketing Awards este derulat sub semnul responsabilitatii fata de viitorul domeniului comunicarii si al tinerilor care urmeaza sa isi construiasca o cariera in acest domeniu.