La Ora de Management se discută despre brandurile tinerilor

BUCURESTI - 27 februarie 2013

Comunicat tip General in Educatie / Cultura

Facultatea de Management din cadrul Şcolii Naţionale de Studii Politice şi Administrative (SNSPA) continuă seria evenimentelor Ora de Management cu o nouă lecţie deschisă care va avea loc joi, 28 februarie 2013, ora 13:00, la Şcoala Superioară Comercială „Nicolae Kretzulescu” din Bucureşti. Subiectul abordat este relația dintre branduri și tineri. Se va analiza cât de importante sunt brandurile pentru tineri, cât de influențați sunt tinerii de strategiile de comunicare ale firmelor și cum se comportă tinerii ca și consumatori. Evenimentul îi va avea ca invitaţi pe Rodica Săvulescu, cadru didactic al SNSPA şi fost copywriter la Leo Burnett & Target şi pe Rareş Mocanu cadru didactic al SNSPA şi fost brand manager şi key account manager la Romtelecom.

Elevii de la Colegiul National Sf.Sava la Ora de Management, un proiect al Facultatii de Management din cadrul SNSPA

Elevii de la Colegiul National Sf.Sava la Ora de Management, un proiect al Facultatii de Management din cadrul SNSPA

 Am fost încantată de reacţia elevilor din Sava, au pus întrebari documentate şi foarte interesante. Ne aşteptăm la aceeaşi atmosferă şi la următoarele evenimente. 

Florina Pînzaru, decan Facultatea de Management (SNSPA)

Ora de Management este un proiect adresat elevilor de liceu din clasele a XI-a şi a XII-a prin care aceştia au ocazia de a interacţiona cu profesionşti din lumea de business. Proiectul se va derula anual şi constă într-un mix de prelegeri cu durata de 60 de minute şi formatul unor lecţii deschise, în care se vor aborda subiecte de actualitate şi de interes. Pentru anul scolar 2012 – 2013, proiectul lansează o ofertă de 2 prelegeri, ce pot fi susţinute, la cerere, în licee din Bucureşti şi din ţară: Business adevărat şi Brandurile tinerilor.

 

Prima lecţie deschisă, care a avut loc la Colegiul Naţional „Sfântul Sava” din Bucureşti, a fost un succes, având în vedere numărul mare de elevi prezenţi şi entuziasmul lor faţă de temele discutate. Florina Pînzaru, decanul Facultăţii de Management, declară: Am fost încantată de reacţia elevilor din Sava, au pus întrebari documentate şi foarte interesante. Ne aşteptăm la aceeaşi atmosferă şi la următoarele evenimente.

Proiectul este susţinut de BCR şi îi are ca parteneri media pe Inspire Business şi Teen Press.

Mai multe informaţii despre proiectul Ora de Management puteţi accesa pe site-ul www.orademanagement.ro sau pe pagina de facebook  www.facebook.com/OraDeManagement.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/facultatea-de-management-snspa/la-ora-de-management-se-discuta-despre-brandurile-tinerilor