Rafar deschide Catwalk in Plaza Romania

BUCURESTI - 22 mai 2009

Comunicat tip General in Afaceri

Rafar, divizia de fashion a RTC Holding, a deschis recent Catwalk, un multibrand de accesorii si incaltaminte premium, la etajul 2 al centrului comercial Plaza Romania, in zona Atrium.

Conceptul Catwalk

Catwalk gazduieste 11 branduri premium de incaltaminte (Bally, Fratelli Rossetti, Bruno Magli, Gino Rossi, Pedro Garcia, Pablosky), accesorii (Wolford, Burlington, Roeckl) si genti (Mandarina Duck, Kipling).

“Conceptul Catwalk este definit de brandurile care se regasesc aici, de nivelul si calitatea acestora. Fiecare brand are o istorie de cateva zeci de ani, iar viziunea fondatorilor s-a transmis de-a lungul mai multor generatii, ca un cod estetic elementar care nu se incalca niciodata. Sintagma care descrie cel mai bine acest concept este “experimental luxury”, pentru ca fiecare brand te invita sa experimentezi diferite forme ale luxului emotional, fara ca pretul produselor sa fie foarte ridicat” declara Ramona Stanciulescu, CEO Rafar.

“Brandurile prezente in Catwalk se completeaza reciproc, fara a se concura direct, pentru ca desi sunt toate branduri premium, sunt diferite atat ca stil, cat si din punct de vedere pret. Pentru femei, de exemplu, putem face o combinatie perfecta intre pantofii Pedro Garcia, dresurile Wolford, esarfele si palariile Roeckl si o geanta Mandarina Duck” adauga Ramona Stanciulescu.

Branduri noi

Alaturi de brandurile premium aflate deja in portofoliul Rafar (Bally, Fratelli Rossetti, Bruno Magli, Pablosky, Mandarina Duck si Kipling), Catwalk cuprinde noi branduri pentru care Rafar are drepturi de reprezentare in Romania. Brandurile de incaltaminte Pedro Garcia si Gino Rossi si brandurile de accesorii Roeckl, Wolford si Burlington sunt cele mai recente nume intrate in portofoliul Rafar.

“Catwalk cuprinde branduri pe care le-am dorit in portofoliul Rafar, dar pentru care in prezent nu alegem sa deschidem un monobrand, fie pentru ca nu exista un spatiu potrivit, o zona comerciala dedicata acestor branduri premiun, fie din cauza contextului economic actual care nu garanteaza ca momentul este potrivit pentru o asemenea deschidere” mai spune Ramona Stanciulescu.

Investitii si dezvoltarea conceptului

Pentru dezvoltarea in Romania a multibrandului cu concept propriu Catwalk, Rafar investeste aprox. 1 milion de euro. Suma include investitia in deschiderea recenta a magazinului din Plaza Romania (250 mp), precum si investitia alocata pentru deschiderea planificata a unui alt magazin Catwalk, in galeria J.W. Marriott.

Despre Fashion Retail Group

Rafar, divizia de fashion a grupului RTC, numara in prezent 28 magazine, cu o suprafata totala de peste 15 000 mp. Portofoliul Rafar cuprinde francizele pentru marcile Debenhams, Aldo, Olsen, Mandarina Duck, Sacoor Brothers, Kanz , Pablosky, Toi&Moi, Forever 18, Bijoux Terner, J.Press, Bally, Bruno Magli si Fratelli Rossetti.

Anca Petrescu
PR Manager
anca.petrescu@rtc.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/fashion-retail-group/rafar-deschide-catwalk-in-plaza-romania