Eleganţă şi nonconformism, cuvintele-cheie ale noilor accesorii pentru femeile în afaceri

BUCURESTI - 29 iunie 2015

Comunicat tip General in Arhitectura / Design, Afaceri, Monden / Lifestyle, Social, Retail

Noile accesorii ALISIA ENCO contopesc elemente contrastante, pentru a crea ceva complet nou – feminin şi masculin, tradiţional şi avangardist, familiar şi extravagant, totul într-un melanj de forme, culori şi materiale. Echilibrul se găseşte în punctul asupra căruia nu s-a făcut nicio concesie: calitatea ţesăturilor. Realizate din mătase, in, poplin şi dantelă, accesoriile ALISIA ENCO demonstrează că nonconformismul nu înseamnă lipsa confortului şi a calităţii.

Gulerele ALISIA ENCO

Gulerele ALISIA ENCO

Lansat la sfârşitul anului 2014 ca o provocare în faţa ţinutelor business clasice pentru femei, brandul ALISIA ENCO continuă să îndemne la creativitate prin noile colecţii de accesorii.

Construit în jurul unui element-icon, cămaşa, brandul ALISIA ENCO vine în faţa femeilor cu o invitaţie – să nu accepte stereotipiile şi ţinutele conforme, să nu îşi îngrădească personalitatea şi să îndrăznească să se exprime liber prin hainele şi accesoriile pe care le aleg. Toate acestea, sintetizate sub forma unui manifest pentru creativitate în business, ce reflectă viziunea fondatoarei mărcii, antreprenoarea Alice Botnarenco, asupra ţinutei de business la feminin.

Fuziunea dintre feminitate şi masculinitate a dat naştere cravatelor ALISIA ENCO, în care se regăsesc fineţea mătăsii, strălucirea culorilor şi îndrăzneala unor forme inedite, în trei colecţii ce îşi rezumă trăsăturile în numele lor: Petite, Manly şi Cravette.

Cea de-a doua colecţie a fost concepută pentru a transmite încredere în sine, hotărâre şi eleganţă, esenţializată sub forma un accesoriu statement potrivit atât ţinutelor business, cât şi celor de seară. Gulerele ALISIA ENCO îţi dau imboldul necesar pentru a experimenta cu imaginea ta şi libertatea de a face asta în timpul necesar închiderii unui buton.

Versatilitatea este ceea ce a dat naştere şalurilor din in ALISIA ENCO, acompaniată de candoarea unor culori calde şi de naturaleţea unui material apreciat de-a lungul mileniilor în toate culturile lumii. Împrumutându-şi numele din tradiţia populară românească, şalurile Doina, Maria sau Dumitra sunt însoţitoare ideale ale ţinutelor de zi cu zi, indiferent dacă sunt purtate peste umeri, în jurul gâtului sau peste păr.

Colecţiile ALISIA ENCO se comercializează în prezent exclusiv prin intermediul propriului magazin online. Livrarea produselor se realizează oriunde în lume, iar transportul în România este gratuit.

Despre Femei in Afaceri

Alice Botnarenco este antreprenor şi preşedinte fondator al organizaţiei Femei în Afaceri, comunitate de business adresată exclusiv femeilor. Cu o experienţă bogată în afaceri şi iniţiativă profesională, Alice şi-a lansat primul business la vârsta de 23 de ani. În anul 2009, la începutul perioadei de recesiune, Alice a înfiinţat organizaţia Femei în Afaceri, din nevoia asumată de a se consulta cu alte femei-antreprenor, dar şi cu specialiste în domeniile lor de activitate, pentru a problematiza contextele specifice mediului de business şi a găsi împreună suport, soluţii şi conexiuni. În prezent, comunitatea are peste 2000 de membre în grupul de pe Linkedin, acolo unde a şi început Femei în Afaceri, şi peste100 de membre pe prima platformă online din România dedicată mediului de business feminin. Alice Botnarenco este Mentor în cadrul European Network of Mentors for Women Entrepreneurs iar, în anul 2012, a reprezentat România la Global Summit of Women.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/femei-in-afaceri2/eleganta-si-nonconformism-cuvintele-cheie-ale-noilor-accesorii-pentru-femeile-in-afaceri