„Jocuri de putere in echipe” cu Mihaela Reese, Leadership Coach, speaker la Meet the WOMAN!

BUCURESTI - 26 mai 2015

Comunicat tip General in Afaceri, Educatie / Cultura, Media / Publicitate, Social, HR

Live site

Mihaela Reese, Leadership Coach, este speakerul evenimentului Meet the WOMAN!, organizat de Femei in Afaceri in Bucuresti, marti, 9 iunie 2015, ora 19:00, la Capital Plaza Hotel. Tema evenimentului va fi „Jocuri de putere in echipe”.

Meet the WOMAN! cu Mihaela Reese, Leadership Coach

Meet the WOMAN! cu Mihaela Reese, Leadership Coach

 Succesul nostru profesional, fie in corporatie, fie ca antreprenoare, depinde intr-o masura destul de mare si de oamenii cu care lucram. Alaturi de Mihaela Reese vom analiza care sunt problemele cu care ne putem confrunta intr-o echipa si cum le putem depasi pentru a fi eficiente si pentru ca fiecare membru al echipei sa isi atinga potentialul. 

Alice Botnarenco, fondatoare si presedinte Femei in Afaceri

Meet the WOMAN! este un eveniment de business networking ce are loc lunar si se adreseaza atat antreprenoarelor, cat si femeilor care lucreaza in companii si sunt specialiste intr-un domeniu de activitate.

Mihaela Reese

Mihaela are experienta in leadership development, strategie personala, coaching pentru executivi si pentru echipe. Folosindu-se de pregatirea ei academica, de natura pozitiva si de usurinta de a vedea lucrurile in perspectiva, Mihaela isi ajuta clientii sa isi descopere zonele necunoscute si sa se dezvolte, atat din punct de vedere profesional, cat si personal.

Cuvintele-cheie care o pot descrie sunt: conexiune, rezultate, inspiratie, disciplina si impact.

Mihaela a urmat un EMBA si a fost, timp de patru ani, General Manager in industria IT&C, ceea ce a ajutat-o sa aiba o mult mai buna intelegere a complexitatii mediului de business. In prezent este Associate Certified Coach la International Coaching Federation.

www.mihaelareese.com

ACCESUL LA EVENIMENT

Taxa de participare este de 90 de lei (nu se percepe TVA / coffee break inclus).

Accesul la eveniment se face doar cu rezervare si confirmarea inscrierii. Membrele Femei in Afaceri au prioritate si beneficiaza de 25% discount din costul taxei de participare.

Taxa de participare pentru membre este de 67,5 de lei (nu se percepe TVA / coffee break inclus).

Puteți afla ce beneficii are o membra Femei in Afaceri si sa ascultati testimonialele celorlalte membre!

Inscrierile se fac la: catalina.geru@femei-in-afaceri.ro, iar detalii suplimentare se obtin la: 0758 600 886.

DESFASURATORUL EVENIMENTULUI

18:30 – Inregistrarea participantelor & coffee

19:00 – Inceputul evenimentului

19:15 – Prezentarea fiecarei participante si a businessului/jobului pe care il are

20:10 – Sustinerea temei de catre speakerul evenimentului

20:20 – Q&A

20:40 – Tombola cu premii oferite de parteneri

20:45 – Business Networking

PARTENERI

Capital Plaza Hotel • OPTIblu • Nomenius • Level Tour • A_BEST • EnRose • Fundatia Calea Victoriei • Editura Litera • Conga by OPTIblu

PARTENERI MEDIA

manager.ro • incont.ro • Forbes • CARIERE • comunicatedepresa.ro • romania-insider.com • City Compass • business-review.eu • Transilvania Business • Manager Express • IQads • RisCo • ptir.ro • doingbusiness.ro • Jurnalul de Afaceri • Learning Network • Autentici.ro • Limonade • Designist.ro • Akcees • ASER • AIESEC • Romanian Business Leaders • avocatnet.ro • Maastricht School of Management Romania

Despre Femei in Afaceri

Infiintata in 2009 de Alice Botnarenco, organizatia Femei in Afaceri dezvolta proiecte care se adreseaza antreprenoarelor si femeilor care lucreaza in companii. In 2012, a reprezentat Romania la Global Summit of Women, cel mai mare forum economic international pentru femei, a relansat site-ul www.femei-in-afaceri.ro, pozitionat ca un portal cu informatii din mediul feminin de afaceri, si a creat prima platforma online de business dedicata femeilor din Romania.
Pornita initial ca o comunitate online, Femei in Afaceri numara in prezent peste 2000 de membre in grupul de pe Linkedin si cateva mii de participante la cele peste 200 de evenimente de business networking desfasurate pe parcursul a 5 ani de existenta.