„Leadership-ul – deconstructia la feminin” cu Andreea Mihnea, HR Director EY Romania, speaker la Meet the WOMAN!
BUCURESTI - 24 aprilie 2015
Comunicat tip General in Afaceri, Educatie / Cultura, Media / Publicitate, Social, HR
Andreea Mihnea, HR Director EY Romania, este speakerul evenimentului Meet the WOMAN!, organizat de Femei in Afaceri in Bucuresti, marti, 5 mai 2015, ora 19:00, la Capital Plaza Hotel. Tema evenimentului va fi „Leadership-ul – deconstructia la feminin”.
Andreea Mihnea, HR Director EY Romania, Speaker la Meet the WOMAN Citeste mai mult: Comunicate de Presa
Alice Botnarenco, fondatoare si presedinte Femei in Afaceri
Meet the WOMAN! este un eveniment de business networking ce are loc lunar si se adreseaza atat antreprenoarelor, cat si femeilor care lucreaza in companii si sunt specialiste intr-un domeniu de activitate.
Andreea Mihnea
Absolventa a Facultatii de Limbi si Literaturi Straine din cadrul Universitatii Bucuresti, Andreea si-a inceput cariera in resurse umane intr-o companie mica de consultanta americana ca Trainee, acum aproape 15 ani. Dupa 3 ani in HR Management Consulting, a lucrat ca si Consultant in Executive Search pentru AIMS pentru ca apoi sa preia functia de HR Manager al centrului regional de dezvoltare al IBM, Global Delivery Center, unde a pus bazele organizatiei care si astazi este in plina ascensiune. Dupa Consultanta si experienta multinationala in IT, Andreea a ocupat rolul de HR Manager al PayPoint, in care a construit intreaga structura de Organizational Development intr-o perioada de transformare majora a companiei.
Din 2013, ocupa functia de HR Director al firmei de audit si consultanta EY Romania.
Motto-ul ei este: „Ziua de azi este templul si religia ta; cand intri in ea, ofera-i tot ce ai mai bun” (Kahlil Gibran).
http://www.eyromania.ro/
ACCESUL LA EVENIMENT
Taxa de participare este de 90 de lei (nu se percepe TVA / coffee break inclus).
Accesul la eveniment se face doar cu rezervare si confirmarea inscrierii. Membrele Femei in Afaceri au prioritate si beneficiaza de 25% discount din costul taxei de participare.
Taxa de participare pentru membre este de 67,5 de lei (nu se percepe TVA / coffee break inclus).
Puteti afla ce beneficii are o membra Femei in Afaceri si sa ascultati testimonialele celorlalte membre!
Inscrierile se fac la: catalina.geru@femei-in-afaceri.ro, iar detalii suplimentare se obtin la: 0758 600 886.
DESFASURATORUL EVENIMENTULUI
18:30 – Inregistrarea participantelor & coffee
19:00 – Inceputul evenimentului
19:15 – Prezentarea fiecarei participante si a businessului/jobului pe care il are
20:00 – Prezentarea unei afaceri
20:10 – Sustinerea temei de catre speakerul evenimentului
20:20 – Q&A
20:40 – Tombola cu premii oferite de parteneri
20:45 – Business Networking
PARTENERI
Capital Plaza Hotel • OPTIblu • Nomenius • Level Tour • A_BEST • EnRose • Fundatia Calea Victoriei • Editura Litera • Conga by OPTIblu
PARTENERI MEDIA
manager.ro • incont.ro • Forbes • CARIERE • comunicatedepresa.ro • romania-insider.com • City Compass • business-review.eu • Transilvania Business • Manager Express • IQads • RisCo • ptir.ro • doingbusiness.ro • Jurnalul de Afaceri • Learning Network • Autentici.ro • Limonade • Designist.ro • Akcees • ASER • AIESEC • Romanian Business Leaders • avocatnet.ro • Maastricht School of Management Romania
Informatii complete despre eveniment pe site-ul FEMEI in AFACERI.
Despre Femei in Afaceri
Infiintata in 2009 de Alice Botnarenco, organizatia Femei in Afaceri dezvolta proiecte care se adreseaza antreprenoarelor si femeilor care lucreaza in companii. In 2012, a reprezentat Romania la Global Summit of Women, cel mai mare forum economic international pentru femei, a relansat site-ul www.femei-in-afaceri.ro, pozitionat ca un portal cu informatii din mediul feminin de afaceri, si a creat prima platforma online de business dedicata femeilor din Romania.
Pornita initial ca o comunitate online, Femei in Afaceri numara in prezent peste 2000 de membre in grupul de pe Linkedin si cateva mii de participante la cele peste 200 de evenimente de business networking desfasurate pe parcursul a 5 ani de existenta.
-
Adina David - PR Assistant
-
Pentru telefon si e-mail click aici
- FEMEI IN AFACERI
-
Pagina contact: Contact ASOCIATIA FEMEI IN AFACERI