Financial Trends: 76% dintre producatorii de mobila isi fundamenteaza deciziile pe situatia de la nivelul intreprinderii si instinct
BUCURESTI - 9 mai 2016
Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Industrie, Media / Publicitate
Financial Trends a realizat primul studiu dedicat intreprinderilor producatoare de mobila din Romania pentru a intelege modul in care isi fundamenteaza producatorii de mobila deciziile si cum estimeaza ca va evolua industria in acest an.
Afla acum mai multe: http://financialtrends.ro/outlook-industrie-2016/
Bratosin Alexandru Manager Financial Trends
In urma discutiilor cu cei 100 de producatori de mobila care au participat la acest studiu si a analizarii rezultatelor studiului, am observat ca 53.4% dintre acestia considera ca analiza industriei de mobila reprezinta un factor foarte important pentru afacerea lor, insa din cauza complexitatii realizarii unei astfel de analize, foarte putini reusesc sa obtina aceste informatii.
CONCLUZIILE STUDIULUI
Concluziile studiului alaturi de importanta industriei producatoare de mobila in economie si potentialul de dezvoltare al companiilor cu capital romanesc ne-au determinat sa vrem sa sustinem industria producatoare de mobila, punand la dispozitia antreprenorilor locali analiza industriei de mobila la nivel national si global cuprinsa in “Outlook industrie 2016. Industria de mobila”.
Raportul imbina analiza datelor statistice cu realitatea evenimentelor din piata identificand factorii care influenteaza industria, fiind disponibil incepand cu data de 9 Mai 2016.
Un producator de mobila va putea gasi in acest raport un ghid pentru fundamentarea deciziilor ce vor conduce afacerea pe termen lung, o perspectiva noua asupra industriei de mobila, imbunatatind pozitia competitiva in functie de contextul pietei.
Financial Trends este o intreprindere ce sustinue antreprenorii locali in procesul de consolidare si extidendere a afacerii prin realizarea de analize ale industriillor si studii de piata, devenind partenerul local al antreprenorilor romani. Misiunea noastra este de a oferi managerilor informatii performante si complexe prezentate intr-o maniera foarte simpla.Pentru noi nu conteaza complexitatea unei informatii, ci usurinta cu care antreprenorii inteleg informatia pentru a o putea aplica.