Flamingo lanseaza programul national „Digital Home”

BUCURESTI - 20 octombrie 2005

Comunicat tip General in IT&C

In perioada 17 octombrie-31 decembrie 2005 Flamingo deruleaza la scara nationala prima etapa a programului „Digital Home”. Programul se inscrie in demersul Flamingo de promovare in Romania a conceptului de „casa digitala” prin facilitarea accesului oricarui consumator la solutiile integrate ce compun acest concept.

Flamingo lanseaza programul national „Digital Home”

In prima etapa consumatorii vor putea achizitiona solutii de display ce stau la baza casei digitale printr-un sistem de rate inovator:fara dobanda, fara timp de asteptare, fara acte suplimentare, doar prin simpla prezentare a buletinului. Produsele pot fi achitate in trei rate si primite pe loc.

Cei care fac achizitii in aceasta prima etapa a programului devin totodata si posesorii unui Digital Home Card, pe baza caruia vor participa si in etapele urmatoare.

„Digital Home este un concept inovator pe piata romaneasca in care noi credem si de aceea oferim sansa fiecarui roman sa-si construiasca pas cu pas, cu efort minim, o casa digitala. Interesul fata de acest subiect exista inca de la inceput, acum facilitam si accesul la aceste produse. Suntem convinsi ca rezultatele vor fi cele scontate”, a declarat domnul Eduard Samson, Presedinte Flamingo Computers.

„Digital Home” reprezinta o experienta digitala complexa si completa, care presupune combinarea tehnologiilor audio-video, securitate, iluminat si confort termic, dezvoltate in jurul unui PC, pentru a obtine un sistem integrat si personalizat pus la dispozitia utilizatorului.

Despre Flamingo Computers S.A.

Despre Grupul Flamingo

Flamingo International este societatea holding pentru Grupul Flamingo, unul dintre cei mai importanţi jucători din industria de IT&C&CE din Romania. Flamingo este o companie certificată ISO 9001, atât pentru distribuţia de produse IT şi Consumer Electronics cât şi pentru proiectarea şi producţia de calculatoare. În România firma deţine o reţea de peste 80 de magazine IT şi Consumer Electronics şi filiale în 41 de oraşe.

Conform datelor furnizate de IDC, în 2004 Flamingo şi-a întărit poziţia de lider pe piaţa IT din România, numărul calculatoarelor asamblate în 2004 atingând 60.000 unităţi, ceea ce reprezintă o cotă de piaţă de 25% din totalul sistemelor asamblate în România.

Din grupul Flamingo mai face parte şi cea mai importantă companie de distribuţie a produselor IT şi Consumer Electronics de pe piaţa românească - Flamingo Distribution Center, ce deserveşte în prezent un număr de aproximativ 1500 clienţi activi şi acoperă întreg teritoriul ţării prin parteneri locali şi prin cele patru puncte de vânzare regionale, fiecare beneficiind de personal şi depozit dedicat.

Începând din anul 1999, Flamingo are o prezenţă activă şi în plan internaţional, atât în distribuţie cât şi în retail, având în prezent subsidiare în Bulgaria, Croaţia, Olanda, Ungaria, Macedonia, Moldova, Serbia şi Muntenegru.

La sfarsitul lunii iunie s-a incheiat cu un succes remarcabil oferta publica initiala de actiuni Flamingo International. În urma acesteia s-a vândut un volum de 19,55 milioane acţiuni (cu 15% mai mult decât volumul iniţial scos la vânzare), obţinându-se 12,5 milioane euro, sumă care va fi investită în proiectele de extindere a companiei: Future Shop, Flamingo Extensiv şi Intensiv, Future World, Retail Internaţional. Flamingo Internaţional este o societate ale cărei acţiuni se tranzacţionează la Bursa de Valori Bucureşti sub simbolul FLA.

-------------------------------------------

Pentru detalii suplimentare:

Oltea Boldisor

PR Executive, Flamingo International

oltea.boldisor@flamingo.ro

Tel. +40-21-236.20.00

Fax +40-21-236.20.05

Web: www.flamingo.ro; www.fdc.ro; www.flamingo.info

Oltea Boldisor
PR Executive, Flamingo International


oltea.boldisor@flamingo.ro