Cercetarea de piață intră în era influencerilor: Flaminjoy și Ipsos lansează Trend Scout

BUCURESTI - 21 mai 2024

Comunicat tip General in Afaceri, Tehnologie, Internet

Live site

Flaminjoy, platforma inovatoare de influencer marketing și Ipsos, companie de top în cercetarea de piață globală, anunță cu entuziasm parteneriatul strategic ce va transforma modul în care brandurile se conectează cu publicul țintă. Trend Scout oferă brandurilor informații fără precedent despre publicuri de nișă, subreprezentate în cercetarea clasică, cu accent particular asupra consumatorilor din Generația Z.

Trend Scout

Trend Scout

Flaminjoy, platforma inovatoare de influencer marketing și Ipsos, companie de top în cercetarea de piață globală, anunță cu entuziasm parteneriatul strategic ce va transforma modul în care brandurile se conectează cu publicul țintă.

În peisajul actual în rapidă evoluție, brandurile se confruntă cu numeroase provocări în a se conecta la publicul lor. Soluția Trend Scout abordează aceste aspecte prin combinarea expertizei extinse de cercetare a Ipsos cu înțelegerea profundă a dinamicii influencerilor de către Flaminjoy.

Trend Scout reprezintă o inovație în domeniul cercetării de piață, valorificând puterea influencerilor și a comunităților lor pentru a genera insight-uri profunde și a dezvălui trenduri în timp real.  Abordarea vine în completarea audiențelor tradiționale, pentru a oferi o imagine de ansamblu detaliată asupra preferințelor și obiceiurilor de utilizare și consum a brandurilor pentru a descoperi tendințele emergente, nevoile nesatisfăcute și percepțiile în schimbare ale consumatorilor. Trend Scout oferă brandurilor informații fără precedent despre publicuri de nișă, subreprezentate în cercetarea clasică, cu accent particular asupra consumatorilor din Generația Z.

Soluția Trend Scout se distinge prin oferirea de:

- Insight-uri autentice în timp real, acces la perspectivele oneste ale consumatorilor prin relațiile de încredere dintre influenceri și comunitățile lor.

- Targetare ultra-precisă a publicurilor de nișă și a Generației Z, descoperind factorii unici și influențele care modelează deciziile de cumpărare, percepțiile asupra brandului și obiceiurile de consum media.

- Eficiență a costurilor de cercetare cu ROI maximizat, valorificând acoperirea organică a rețelelor sociale.

- Recomandări acționabile și personalizate pentru optimizarea strategiei de marketing (optimizarea poziționării brandului, a mesajelor și a selecției canalelor de comunicare), asigurând un impact maxim asupra publicurilor țintă și o adaptare agilă la tendințele emergente.

“Într-o eră a schimbărilor rapide și a perturbărilor constante, Ipsos rămâne devotat inovației continue în cercetarea de piață, oferind clienților cele mai actuale și acționabile soluții“, declară Amelia Podariu, Senior Client Director la Ipsos. „Parteneriatul cu Flaminjoy și lansarea Trend Scout ne permit să ducem această misiune la nivelul următor, extinzând capacitatea noastră de a decoda complexitățile publicurilor de nișă și ale Generației Z, două segmente critice care modelează viitorul consumului."

Parteneriatul capitalizează pe punctele forțe ale celor două companii, cu scopul de a extinde utilitatea și insight-urile oferite clienților. Serviciile oferite pot fi utilizate înaintea lansării unei campanii de marketing sau post-lansare, pentru a cuantifica impactul acesteia asupra publicului țintă.

"Suntem dedicați să oferim clienților noștri o experiență completă și integrată, prin acest parteneriat, care să le permită acestora să valorifice la maximum potențialul influencerilor și să obțină rezultate remarcabile în campaniile lor de marketing.”, declară Marketing Managerul Flaminjoy, Sorin Amzu.

Personalizarea și targetarea precisă sunt elemente esențiale în obținerea de date relevante pentru branduri. Parteneriatul vine să completeze caracteristicile standard (gen, grupă de vârstă, nivel de venit, localizare) cu o serie de aspecte specifice influencerilor (număr followers, dinamică și interacțiune cu followerii, analiza nișelor, preferințe brand). Astfel, clienții beneficiază de o putere robustă de a selecta audiența în ton cu brandul și produsele lor, permițând dezvoltarea unor strategii de influencer marketing personalizate și bazate pe date, calibrate perfect pentru a rezona cu publicul țintă.

Cu o raportare a rezultatelor de ultimă generație, alimentată de modele puternice de AI, Trend Scout transformă datele brute în recomandări acționabile la nivel de produs, preț și poziționare competitivă, accelerând viteza și precizia cu care brandurile pot descifra peisajul complex al consumatorilor și își pot adapta strategiile pentru a stimula creșterea. 


Despre Flaminjoy

Flaminjoy este platforma de influencer marketing care conectează peste 15.000 de creatori de conținut într-un mod automatizat cu branduri și agenții. Conținutul generat în campanii este distribuit inteligent în toate mediile digitale, inclusiv pe rețelele sociale, în reclame, DOOH, la TV, pe platforme de publishing, generând rezultate impresionante în ceea ce privește awareness-ul și vânzările.


Despre Ipsos 

Grupul internaţional de origine franceză Ipsos reprezintă una dintre cele mai mari companii în domeniul cercetării de piaţă, este listat la Bursa din Paris şi este prezent în 90 de ţări. Ipsos este cel mai mare grup de cercetare prezent în România, cu peste 1.000 de angajaţi. În 2025, Ipsos va aniversa 50 de ani de existență globală și 24 de ani pe piața din România. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi https://www.ipsos.com/ro-ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/flaminjoy/cercetarea-de-piata-intra-in-era-influencerilor-flaminjoy-si-ipsos-lanseaza-trend-scout