Centralele IP Siemens HiPath o solutie pentru un sistem de comunicatii eficient si flexibil.
BUCURESTI - 6 septembrie 2006
Comunicat tip General in IT&C
Calitatile centralelor Siemens HiPath si compatibilitatea lor cu reteaua Focustel au facut ca, din luna septembrie 2006, acestea sa fie incluse in oferta Focus Telecommunications pentru clientii business.
Calitatile centralelor Siemens HiPath si compatibilitatea lor cu reteaua Focustel au facut ca, din luna septembrie 2006, acestea sa fie incluse in oferta Focus Telecommunications pentru clientii business. Incadrandu-se perfect in politica firmei de a oferi pe langa un serviciu de voce si o gama larga de alte aplicatii, centralele HiPath se adreseaza in principal firmelor de dimensiuni medii si mari care vor sa isi dezvolte o retea integrata de date si voce. Flexibilitatea si calitatea oferite de noile centrale IP este garantata nu numai de producator, Siemens fiind unul din liderii mondiali in productia de echipamente telecom, dar si de testele cu rezultate foarte bune efectuate, impreuna, de catre echipele Beia si Focus. In urma acestor teste Bogdan Cioroianu, Project Manager Focustel, a declarat: “ Cred ca aceasta colaborare cu Beia Consult International, Siemens System Partner in Romania, va oferi clientilor nostri sansa obtinerii unui sistem de comunicatii modern si eficient. Implicarea pe piata romaneasca a unor mari producatori, precum Siemens, in dezvoltarea unor solutii integrate de date si voce sper sa convinga asupra avantajelor reale oferite de tehnologia IP. In viitor aceste avantaje vor face diferenta, iar cei care vor castiga vor fi cei care vor comunica eficient, aceasta insemnand nu numai ieftin. Centralele HiPath sunt cu siguranta un mijloc de a dezvolta un sistem flexibil si modern, capabil sa integreze tehnologii consacrate precum ISDN-ul cu tehnologiile viitorului precum VoIP-ul”
Disponibile in 2 variante, 2020 si 2030, centralele HiPath permit accesul la reteaua de date a 255 de utilizatori, in timp ce pentru folosirea retelei de voce pot fi inregistrati pana la 30 de clienti.
Acestia pot folosi o gama larga de terminale: telefoane analogice sau digitale, telefoane IP, telefoane Wireless LAN sau softphone-uri. Inregistrarea in reteaua proprie, creata de o centrala HiPath, se poate face de oriunde, printr-o conexiune la Internet, astfel obtinandu-se o mobilitate sporita a terminalele utilizator care pot fi folosite de angajati ai firmei aflati in deplasari sau chiar de diferite sedii aflate la distanta. HiPath suporta drept protocoluri VoIP SIP si H323
In functie de model 2020 sau 2030 Siemens HiPath pune la dispozitie 2 sau 4 porturi Euro ISDN (+2 porturi FXS pentru modelul 2030), 4 porturi LAN Switch, 1 port DMZ si 1 port WAN. Pe langa numeroasele configuratii in care poate functiona sunt oferite si un numar mare de aplicatii si facilitati precum: Conference, Auto Attendent, Music On Hold, Call Routing, Call Forwarding, DND, Call Parking, Hunt Group, Universal Call Distribution, Least Cost Routing, Call Detail Recording, Voice Mail. De asemenea la dispozitia utilizatorului se afla si o interfata de Web Management care face foarte usoara configurarea si monitorizarea centralei.
Pentru partea de retea de date HiPath dispune de DHCP server pentru cei 255 de utilizatori posibili si de mecanisme de securizare precum VPN, Firewall si IPSec. Important de mentionat este si portul DMZ care asigura o conexiune sigura intre un server intern si toti utilizatorii de voce sau date ai retelei.
Numarul mare de facilitati oferite si flexibilitatea centralelor HiPath fac din acestea o solutie de succes pentru diferite configuratii si scenarii ale unei retele integrate. Acesta este unul din principalele motive pentru care Focus Telecommunications a ales sa introduca centralalele Siemens HiPath in oferta destinata firmelor, dorind sa ofere astfel clientilor unu sistem modern capabil sa indeplineasca si cele mai grele sarcini.
Despre Focus Telecommunications
Compania Focus Telecommunications a fost infiintata in anul 2003 cu scopul de a oferi consultanta in solutii de comunicatii la nivel global.
In anul 2006, Focus Telecommunications intra pe piata romaneasca de telecomunicatii cu servicii noi si perfect adaptate nevoilor de comunicare ale clientilor. Astfel, compania ofera servicii de comunicatii locale, nationale si internationale, cu oferte axate pentru persoane fizice dar si companii.
Telefon: (+4) 021 569 46 74
Fax: (+4) 021 569 88 74
E-mail: office@focustel.ro
office@focustel.ro
- FOCUS TELECOMMUNICATIONS
-
Pagina contact: Contact FOCUS TELECOMMUNICATIONS