Seminar Audit si Strategie de Marketing - 30% reducere pentru doamne - 14 martie

BUCURESTI - 8 martie 2013

Comunicat tip General in Afaceri

Auditul de marketing reprezinta momentul zero in elaborarea oricarei strategii de marketing si comunicare. Se desfasoara atat intern cat si extern, pentru a identifica factorii care impiedica dezvoltarea companiei.

Auditul masoara valorile, riscurile si eficienta eforturilor de dezvoltare intr-o afacere.
La finalul unui audit de marketing aveti informatiile necesare pentru a stii directia de dezvoltarea a companiei dpdv pozitionare, segmentare, politica de pret & distributie, politica de fidelizare.
Seminarul se desfasoara sub forma unei dezbateri si pe baza unor studii de caz reale.

Seminar Audit si Strategie de Marketing - 30% reducere pentru doamne - 14 martie

    TEMATICA SEMINARULUI:
    Obiectivele unui audit de marketing;
    Beneficiile si limitarile auditului;
    Dimensiunile si frecventa auditului;
    Metodologii aplicate in functie de obiective;
    Bugetul unui audit de marketing;
    Impactul rezultatelor unui audit in strategie:

Identificarea oportunitatilor si slabiciunilor ale organizatiei

Identificarea competitorilor din perspectiva clientilor(Re)

Definirea publicului tinta si a nevoilor sale

(Re)Segmentarea si dimensionarea pietei

(Re)Pozitionarea in functie de segmentele de piata vizate

Strategii de diferentiere fata de competitie

Politica de pret si de distributie

Politici de fidelizare

Strategia de comunicare & buget alocat

DETALII DE PARTICIPARE:

Ziua: 14 martie 2013

Pret de participare: 300 ron + TVA / persoana (30% REDUCERE)

Locatie: UZIN EXPORT, etj 1

Adresa: Bdul Iancu de Hunedoara nr 8

Capacitate maxima seminar: 15 persoane

Program: 9.00 - 12.30

Inscriere la contact@trendelligent.ro sau 0721 773 280 pana la data de 12 martie sau in limita locurilor. Plata se face in avans!