Romanian PR Award înregistrează un nou record: 212 proiecte înscrise în cele 24 categorii

BUCURESTI - 5 octombrie 2011

Comunicat tip General in Afaceri, Media / Publicitate, Internet

La cea de-a noua ediţie a competiţiei Romanian PR Award au fost înscrise 212 proiecte în cele 24 categorii de concurs: comunicare corporatistă, comunicare pentru administrarea riscurilor şi oportunităţilor, PR pentru marketing, comunicare pentru administrarea crizelor, riscurilor şi a oportunităţilor, digital PR şi social media, comunicare internă, responsabilitate socială şi dialog cu grupurile cointeresate, comunicarea proiectelor de mediu, media relations, public affairs/advocacy/lobby, comunicare financiară, organizaţii non-guvernamentale, comunicare în domeniul public, comunicarea produselor şi serviciilor financiare, comunicarea produselor şi serviciilor medicale, buget -/creativitate +, website/intranet/blog, evenimente, newsletter intern, raport anual, kit de presă, publicaţii externe, sponsorship, producţii video şi Junior PR Award.

Romanian PR Award înregistrează un nou record: 212 proiecte înscrise în cele 24 categorii

Creşterea este de peste 100% faţă de numărul de proiecte înregistrat la ediţia anterioară.Printre categoriile de concurs care au captat cel mai mult interesul participanţilor se numără responsabilitate socială şi dialog cu grupurile cointeresate, PR pentru Marketing, Media Relations, organizaţii non-guvernamentale, unde s-au înscris cele mai multe lucrări: 22, 21, 15 şi respectiv 14. Printre agenţiile participante se numără: The Practice, Rogalski & Grigoriu PR, GMP PR, Saatchi & Saatchi PR, Graffiti PR, GolinHarris, Free Communication, 2activePR, Chelgate, Point Public Affairs, Draftfcb, PR & More, Vitrina Advertising, Pastel, Pi2 PR, Smart Point şi The Public Advisors. Acestea vor intra în cursa pentru distincţia Agenţia Anului.Procesul de jurizare se desfăşoară în perioada 4-20 octombrie pe baza criteriilor de performanţă ale Asociaţiei Internaţionale de Relaţii Publice (IPRA): oportunitatea campaniei, cercetarea, planificarea, execuţia, evaluarea şi creativitatea. Prin tradiţie, jurizarea competiţiei este asigurată de reprezentanţi ai agenţiilor Edelman, Ketchum Pleon, Ogilvy, MSL GROUP, Freud Communication, Gagen MacDonald, GolinHarris, fischerAppelt, directori de comunicare ai companiilor Microsoft, McDonald's România, BCR, Unilever, IKEA, Raiffeisen, Philips, Electrolux, Rompetrol, Ursus, Siemens, real – Hypermarket, executivi ai agenţiilor locale de PR – McCann PR, Brandient, Graffiti PR, DC Communication, precum şi consultanţi independenţi, cercetători şi reprezentanţi ai organizaţiilor internaţionale de profil - Institute for Public Realtions, CSR Europe şi International Communications Consultancy Organization (ICCO) şi The Holmes Report. Gala Romanian PR Award va avea loc în seara zilei de 27 octombrie, la Palatul Parlamentului, sala I.Gh.Duca. Evenimentul reuneşte pe lângă festivitatea de premiere training-ul tematic "Creative steps for an internal communication strategy", susţinut de Thomas Achelis. Agenda evenimentelor va putea fi consultată începând cu 7 octombrie pe site-ul www.praward.ro