Romanian PR Award isi asteapta concurentii pana pe 30 Septembrie

BUCURESTI - 17 septembrie 2013

Comunicat tip General in Media / Publicitate, ONG, CSR

Live site

Dupa zece ani, povestea Romanian PR Award continua, mai puternica, mai diversa si mai "incapatanata", reusind sa adune sub aceeasi umbrela parteneri prestigiosi, nume marcante ale breslei comunicatorilor, concurenti valorosi si zeci de tineri aspiranti la o cariera in PR. Fiecare cu crezul si povestea lui de succes, dar cu totii uniti de un duh al breslei si de dorinta de a da comunicarii insemnatatea pe care o merita.

Romanian PR Award isi asteapta concurentii pana pe 30 Septembrie

Exista un moment in viata unui proiect, in care linia e trasa si reapar din nou planuri de viitor. Cea de-a XI-a editie adauga calatoriei noastre nu doar un an, marcheaza inceputul unei decade si este un moment prielnic pentru o gura de aer proaspat, o reimprospatare a conceptului, a identitatii vizuale si a criteriilor de jurizare.

Am revizitat asadar momentele si realizarile cheie ale festivalului si am pornit in redefinirea valorilor competitiei de la trei constante care dau consistenta actului comunicarii - leadership, inovatie si impact.

Leadership – pentru a intari necesitatea accesului comunicatorilor la deciziile de management, acces care ramane o provocare majora pentru multi reprezentanti ai breslei.

Inovatie – pentru ca va fi unul dintre pilonii importanti de diferentiere, factorul-motor care va facilita accesul comunicatorilor la suita "C" si cel care va intari rolul functiei de comunicare in cadrul organizational.

Impact – pentru ca fara obiective si rezultate masurabile, Relatiile Publice nu se vor bucura de importanta cuvenita.

Incepand cu acest an, grila de jurizare este imbogatita cu criteriul inovatiei. Impreuna cu Vodafone Romania, partener fondator al competitiei, ne propunem sa recompensam apetitul si abilitatile de a inova ale comunicatorilor romani, intr-un demers unic care isi propune sa educe industria, impingand standardele de inovatie peste limitele actuale de practica si acceptare. Distinctia "PR Innovator of the Year", acordata in premiera de Vodafone, reprezinta una dintre noutatile acestei editiei.

In spiritul diversificarii si cresterii, am introdus in competitie 4 sectiuni noi care reflecta maturizarea industriei si dobandirea de competente specifice in domenii specializate. Pe langa categoriile dedicate unor arii noi de expertiza, am considerat utila recunoasterea meritelor departamentelor in-house de PR, recompensarea eforturilor agentiilor cu pana la 5 angajati si oferirea distinctiei "Profesionistul de PR al Anului" comunicatorului cu rezultate profesionale exceptionale si o contributie evidenta la dezvoltatea industriei.

Inscrierile la cea de-a XI-a editie se vor incheia luni, 30 septembrie 2013. Gala Romanian PR Award va avea loc in seara zilei de 21 noiembrie, la Palatul Parlamentului.

Jurizarea competitiei reuneste competente din 11 tari si este asigurata de directori de comunicare ai companiilor Procter & Gamble, Royal Philips Electronics, Vodafone, Siemens AG, Electrolux, JTI, Raiffeisen Bank, URSUS Breweries, Rompetrol, BCR, Mercedes-Benz, BNR, Bancpost, Henkel, Petrom, Coca-Cola Hellenic, KFC, Provident Financial, reprezentanti ai agentiilor globale Edelman, GolinHarris, Ketchum, Weber Shandwick, MSLGroup, Gagen MacDonald, Burson-Marsteller, Ketchum Pleon, Grayling , MSL GROUP, Action Global Communications, Grayling, TMA Communications, executivi ai agentiilor locale de PR – Graffiti PR, Rogalski Damaschin Public Relations, McCann PR, THE PRACTICE, Oxygen Public Relations, Media Pozitiv, PRAIS Corporate Communications, GMP PR, Brandient, Storience, precum si consultanti independenti, cercetatori si reprezentanti ai organizatiilor internationale de profil –The Chartered Institute of Public Relations – CIPR, Public Relations Consultants Association - PRCA, AMEC, United Nations), Forum for International Communications si United Nations Development Programme.