Romanian Public Relations Award 2007 si-a desemnat castigatorii

BUCURESTI - 7 noiembrie 2007

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Juriul international al competitiei Romanian PR Award prezinta castigatorii celei de-a 5-a editii.

In cadrul PR Award Gala Night, care a avut loc la Opera Nationala Bucuresti in seara zilei de 6 noiembrie 2007, au fost acordate de cate membrii juriului 4 premii de aur, 5 premii de argint, 3 premii speciale si 12 premii pentru studentii participanti la Junior PR Award.

Romanian Public Relations Award 2007 si-a desemnat castigatorii

Premiul special Agentia anului a fost oferit agentiei Pleon Graffiti. In afara competitiei, juriul i-a acordat regizorului Cristian Mungiu distinctia Comunicatorul Anului.

”Romanian PR Award nu este altceva decat rezultatul confruntarii profesionistilor romani de relatii publice cu criteriile de performanta ale pietei occidentale”, declara Thomas Achelis, Presedintele Forum for International Communication. ”PR Award propune un mesaj simplu, sustinut de tot mai multe voci care au un cuvant de spus in comunicarea de afaceri si in domeniul responsabilitatii sociale corporatiste: strategia si evaluarea sunt motoarele performantei. Raspunsul profesionistilor romani la mesajul PR Award ne onoreaza si ne motiveaza”, sustine Thomas Achelis.

La categoria ”Campanii comerciale” au fost acordate urmatoarele premii:

Golden Award for Excellence
COSMOTE Romania & V+O Communication Romania, Campanie de comunicare a gradului de acoperire
Bergenbier & The Practice, Ziua Barbatului

Silver Award for Excellence
McCann PR & Coca-Cola Romania, Lansarea Coca-Cola ZERO pe piata romaneasca
Vitrina Advertising & Kronospan Sebes, Decide singur

Special Award for Creativity
Geo Moisescu & Universal Horeca SRL, Eva din Plescoi

Special Award for Internal Communication
Action Global Communications & Petrom, THINK:AHEAD – alege siguranta. Campania de Constientizare a Sigurantei Muncii

”Companiile, organizatiile non-profit si agentiile premiate la editia 2007 a Romanian PR Award dovedesc ca stiu sa atinga, prin programele lor de comunicare, nevoile si interesele publicului. Campaniile nominalizate de juriu au utilizat in mod eficient instrumente si tactici de comunicare care le-au permis sa-si atinga obiectivele”, arata Peter Debreceny, Presedintele Institute for Public Relations (USA), presedintele juriului celei de-a 5-a editii a PR Award. ”Pentru mine, ca Presedinte al juriului Romanian PR Award, a fost un privilegiu sa imi confrunt experienta cu efortul unora dintre cei mai buni practicieni romani de relatii publice. Le multumesc tuturor competitorilor si ii felicit pe castigatori”, declara Peter Debreceny.

La categoria ”Campanii non-comerciale” campaniile castigatoare au fost:

Golden Award for Excellence
PETROM & Ogilvy PR, Parcurile viitorului
Fundatia Sensiblu & GMP PR, V-Days Campaign - 16 zile de activism impotriva
violentei asupra femeii

Silver Award for Excellence
Carpatcement Holding & The Practice, Bucurestiul respira
Asociatia pentru Relatii Comunitare (ARC), Bursa implicarii sociale
MOL Romania, Pot ajuta?

De asemenea, campania ”1 din 8 femei” realizata de Avon Cosmetics Romania a fost distinsa cu Special Award for Adopting an International Campaign.
La randul ei, LaborMed Pharma a primit, pentru campania ”Daruieste din inima”, Special Award for Continuous Quality.

”Unul dintre obiectivele Asociatiei Romane a Profesionistilor in Relatii Publice este profesionalizarea activitatii de PR in Romania”, declara Dumitru Bortun, Presedintele Asociatiei Romane a Profesionistilor in Relatii Publice, membru al juriului PR Award 2007. ”Asta inseamna, printre altele, standarde profesionale, criterii de excelenta si ierarhii de performanta. Romanian PR Award face exact acest lucru: o data pe an, acorda premii si distinctii celor mai bune prestatii ale agentiilor si departamentelor de PR, contribuind la cristalizarea unei ierarhii profesionale. In plus, premiul Junior PR Award ii incurajeaza pe studentii in comunicare si relatii publice sa se confrunte cu cerintele pietei inca din timpul studentiei”, considera Dumitru Bortun.

La Gala PR Award au mai fost acordate premiile Junior PR Award. Premiul Golden Award este oferit de catre Fundatia RTC. In afara premiilor stabilite de juriu, studentilor le-au mai fost oferite premii speciale: Evrika! Award, o distinctie acordata de agentia TEMPO pentru cea mai creativa campanie; EcoMOL, un premiu MOL Romania pentru excelenta in comunicarea de mediu; Comunicare prin cultura, un premiu al Fundatiei Life for Life pentru excelenta in campaniile culturale si educationale de responsabilitate sociala; Premiul Automobile Dacia.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/forum-for-international-communications/romanian-public-relations-award-2007-si-a-desemnat-castigatorii