Free Communication


Descrierea companiei Free Communication

Despre Sicomed
Sicomed este una dintre cele mai importante companii farmaceutice romanesti, avand un rol esential in dezvoltarea, producerea si promovarea unei game de produse farmaceutice generice. In primul semestru din 2005, Sicomed a inregistrat o crestere de 66% a profitului, in comparatie cu aceeasi perioada din 2004 (peste 167 miliarde de lei), iar cifra de afaceri a crescut cu 15% (inregistrand 995 miliarde de lei).

Despre Antinevralgic® si Dicarbocalm®

Antinevralgic® este unul dintre cele mai importante produse din clasa analgezice si antipiretice de pe piata romaneasca. Cu vanzari de aproximativ 8 milioane RON pe primul semestru al anului 2005, Antinevralgic® detine o cota de piata de peste 30%, conform datelor Cegedim.

Dicarbocalm® este principalul medicament destinat arsurilor de stomac de pe piata si a inregistrat vanzari de aproximativ 3 milioane RON in 2004, avand o cota de piata de peste 60%, conform aceleiasi surse.


Concluziile complete ale cercetarii de piata

1. Evaluarea gradului in care marca Antinevrin afecteaza marca Antinevralgic® prin asemanarea pe care o vad consumatorii intre aceste doua medicamente.

O influenta foarte mare in faptul ca Antinevralgic® si Antinevrin sunt pecepute ca fiind medicamente foarte similare o are ambalajul medicamentului Antinevrin. Astfel, majoritatea respondentilor, dupa ce le-a fost aratat ambalajul, au declarat ca denumirea medicamentului este Anti-Nevralgii si nu Antinevrin.

Studiul a relevat un grad mare de asemanare perceput de consumatori intre medicamentele cu numele Antinevralgic® si Anti-Nevralgii. Acest lucru este demonstrat de urmatoarele:
- asocierea spontana: denumirea Anti-Nevralgii duce pe 26% din respondenti cu gandul la Antinevralgic®;
- 89% din utilizatorii de analgezice spun ca denumirile Anti-Nevralgii si Antinevralgic® seamana, 32% afirmand ca seamana chiar foarte mult;
- un procent mare de respondenti care cunosc medicamentul Anti-Nevralgii/ Antinevrin sunt de acord cu afirmatia “Anti-Nevralgii/ Antinevrin este noua varianta a medicamentului Antinevragic®” – 58%. De asemenea, 46% dintre acestia sunt de acord cu afirmatia ca, pentru ei, Anti-Nevralgii/ Antinevrin si Antinevralgic® reprezinta practic acelasi medicament.

2. Evaluarea gradului in care marca Dicarb afecteaza marca Dicarbocalm® prin asemanarea pe care o vad consumatorii intre aceste doua medicamente.

Studiul a relevat un grad mare de asemanare perceput de consumatori intre medicamentele cu numele Dicarb si Dicarbocalm®. Acest lucru este demonstrat de urmatoarele:
- asocierea spontana: denumirea Dicarb ii duce pe 40% dintre respondenti cu gandul la Dicarbocalm®;
- 93% dintre utilizatorii de medicamente pentru arsuri la stomac spun ca denumirile Dicarb si Dicarbocalm® seamana, 18% afirmand ca seamana chiar foarte mult;
- un procent mare de respondenti care cunosc medicamentul Dicarb sunt de acord ca Dicarb este noua varianta a medicamentului Dicarbocalm® (56%), Dicarb si Dicarbocalm® sunt medicamente produse cu aceeasi substanta, doar numele difera (52%). 69% dintre cei care cunosc Dicarb spun ca, pentru ei, Dicarb si Dicarbocalm® reprezinta practic acelasi medicament.

Impactul marcii Dicarb asupra marcii Dicarbocalm® poate fi destul de mare, daca tinem cont de faptul ca Dicarbocalm® este in prezent cea mai utilizata marca de medicamente pentru arsuri la stomac.


Comunicate Free Communication :

Vezi toate comunicatele companiei Free Communication.