La Fantana lanseaza Green, brand-ul propriu de cafea si produse complementare

BUCURESTI - 8 septembrie 2015

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri

Grupul La Fântâna, lider pe piaţa soluţiilor de vânzare şi livrare a apei din România şi Serbia în segmentele dozatoarelor cu apă îmbuteliată (BWC) şi purificatoarelor (POU) şi cel mai important distribuitor de cafea pentru birouri (OCS) din România, a lansat primele două produse ale brand-ului propriu „Green”.

Green produse

Green produse

Grupul La Fântâna, lider pe piaţa soluţiilor de vânzare şi livrare a apei din România şi Serbia în segmentele dozatoarelor cu apă îmbuteliată (BWC) şi purificatoarelor (POU) şi cel mai important distribuitor de cafea pentru birouri (OCS) din România, a lansat primele două produse ale brand-ului propriu „Green”. Grupul La Fântâna a început distribuția pentru „Green – Cafea boabe pentru espresso”, disponibil exclusiv în Serbia, precum și pentru „Green – Lapte special pentru cafea”, accesibil în Romania și Serbia. Produsele se adresează în principal segmentului de clienți corporativi (B2B) ai grupului de pe cele două piețe.

 

„La Fântâna are o preocupare constantă pentru a asigura noi perspective de creștere pe termen lung prin diversificarea liniilor de business și inovare. Cheia dezvoltării noastre în continuare constă în valorificarea bazei extinse de clienți și a infrastructurii logistice majore din cele două ţări în care grupul La Fântâna operează, avantaje care ne permit utilizarea eficientă a resurselor și multiple posibilități de cross-selling”, a declarat Cristian Amza, CEO și fondator al Grupului La Fântâna.

 

Lansarea brand-ului propriu „Green” coincide cu debutul serviciilor de aprovizionare cu cafea pentru segmentul de clienţi B2B pe piața din Serbia, la aproximativ un an de la demararea noii linii de business în România, prin preluarea principalului distribuitor al cafelei Lavazza către clienţi HoReCa și B2B din România. Pentru piața din Serbia, noile servicii de aprovizionare cu cafea sunt disponibile exclusiv sub brand-ul propriu „Green”.

 

Împreună cu sloganul “E în natura ta”, Green este un brand care își propune redobândirea lucrurilor esențiale și simple, de la cele care provin din natură până la cele care fac parte din noi și care ne readuc energia de a ne bucura de viață. „Green – Cafea boabe pentru espresso” reprezintă un amestec de sortimente de cafea de cea mai bună calitate din diverse regiuni ale lumii, care beneficiază de măiestria și expertiza artizanilor italieni în selecția și prăjirea cafelei. „Green – Lapte special pentru cafea” este un produs complementar pentru rețete de cafea cu lapte. Datorită conținutului ridicat de proteine (3,6%), laptele Green permite realizarea spumei dense și fine, adecvate pentru rețete de cafea reușite. De asemenea, acesta poate fi folosit și pentru consumul uzual.

La finalul anului 2014, portofoliul grupului La Fântâna înregistra aproximativ 51.000 de clienți, dintre care 35.000 clienți corporativi (B2B) și aproximativ 16.000 clienți rezidențiali. Baza extinsă de clienţi a grupului La Fântâna permite livrarea serviciilor și produselor către un număr de peste 2 milioane de consumatori, potrivit propriilor estimări. Grupul La Fântâna apreciază că deține cea mai mare rețea de furnizare de servicii integrate de aprovizionare cu apă şi cafea în România și Serbia. Compania își deservește clienții prin intermediul a 28 de sucursale în România și a 6 sucursale în Serbia, fiind capabilă să furnizeze servicii de aprovizionare cu apă şi cafea în orice regiune din cele două țări.

Despre La Fântâna

Grupul La Fântâna este furnizor de servicii integrate de aprovizionare cu apă și cafea, ocupând o poziţie  de top pe piața soluțiilor de vânzare și livrare a apei din Europa de Sud-Est și fiind al doilea mare furnizor de soluţii de vânzare şi livrare a apei din Europa Centrală și de Est*.

 

Grupul La Fântâna este lider pe pieţele din România şi Serbia în segmentul dozatoarelor cu apă îmbuteliată (bottled water cooler – BWC), cu o cotă piață de 65,3% în România și de 50,1% în Serbia în 2013, precum și în segmentul purificatoarelor (point of use – POU) cu o cotă de piaţă de 73,4% în România și respectiv 64,3% în Serbia în același an*. Grupul La Fântâna deține două unităţi de îmbuteliere a apei în România (Bucureşti şi Tălmaciu, jud. Sibiu) şi o unitate la Mitrovo Polje, în Serbia.

 

De asemenea, grupul estimează că, în urma achiziției Blue Coffee Service în 2014,  a devenit cel mai important distribuitor de cafea pe segmentul serviciilor de vânzare şi livrare a cafelei pentru birouri (office coffee solutions – OCS).  Începând cu anul trecut, grupul este distribuitor al cafelei Lavazza în România pentru clienţi HoReCa și B2B. Grupul deține și propriul brand de cafea și produse complementare – Green. În cadrul acestuia, La Fântâna a lansat două produse: Green – Lapte special pentru cafea”,  care prezent în România și Serbia și „Green – Cafea boabe pentru espresso”, disponibil exclusiv în Serbia.

*Sursa: Zenith International – „Raportul Zenith din 2014 privind Piața Dozatoarelor din Europa de Est”

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/free-communication1/la-fantana-lanseaza-green-brand-ul-propriu-de-cafea-si-produse-complementare