Gallup realizează în Romania: Studiul privind Implicarea Emoțională a angajaților la locul de muncă

BUCURESTI - 20 martie 2012

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Banci / Asigurari, Retail

Gallup Q12® - Implicarea emoțională a angajaților este un program pe care orice companie din Romania îl poate implementa la toate nivelele ierarhice. Are ca finalitate o radiografie a companiei din punctul de vedere a calității locului de muncă. Recomandarea este ca instrumentul să fie aplicat de 2 ori pe an, simultan cu realizarea activităților necesare îmbunătățirii scorurilor obținute, de ex. Train the Manager, Best Practices, Sesiuni de coaching, etc.

Gallup realizează în Romania: Studiul privind Implicarea Emoțională a angajaților la locul de muncă
 „Vei găsi aici lecții vitale despre performanță și carieră pentru manageri de orice nivel și, mai presus de toate, cartea arată cum să le aplici propriei tale situații.” 

Curt Coffman

Cele mai performante companii au înțeles că implicarea angajaților reprezintă o forță care determină rezultatele afacerii. În ceea ce privește conceptul Gallup de implicare a angajaților, acesta se bazează pe mai bine de 30 ani de cercetări continue, cu participarea a peste 12 milioane de respondenți, rezultatele cercetărilor apărând de-a lungul timpului în numeroase publicații de afaceri și academice - Jurnalul de Psihologie Aplicată și Harward Business Review - precum și în cărțile Manager Contra Curentului și continuarea acesteia Cele 12 Elemente ale Managementului Performant.

Gallup deține cea mai cuprinzătoare bază de date la nivel mondial (benchmark), ce corelează nivelurile de implicare emoțională a angajaților la locul de muncă cu rezultatele companiilor, ca de exemplu retenția, productivitatea, profitabilitatea, rata accidentelor. Baza de date se actualizează anual, ceea ce oferă clienților noștri comparații la nivelul domeniului de activitate și a regiunilor geografice.

Mai multe detalii: www.gallup.ro / calea gallup

 

Despre Gallup Consulting

Pe piața din România, The Gallup Organization activează din 1993, oferind servicii de consultanță în management, de cercetare de marketing și cercetare socială.

The Gallup Organization a creat instrumente proprii, validate de-a lungul timpului, precum: Implicarea emoțională a clienților (CE11®) și a angajaților (Q12®, ICE®), Dezvoltare pe baza punctelor forte - Testul Clifton StrengthsFinder (SF34®), Interviuri de selecție, Wellbeing.

Pentru mai multe informații vizitați www.gallup.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/gallup-consulting/gallup-realizeaz-n-romania-studiul-privind-implicarea-emoional-a-angajailor-la-locul-de-munc