LUCIAN GEORGESCU – AMBASADOR AL PUBLICITĂŢII ŞI CULTURII ROMÂNEŞTI

BUCURESTI - 5 august 2004

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Începînd cu acest an Ambasadorul României la Festivalul Noii Europe, Golden Drum de la Portoroz este LUCIAN GEORGESCU.

După alegerea sa de două ori consecutiv ca membru în juriul Festivalului de Publicitate de la New York, Lucian Georgescu va reprezenta România şi publicitatea românească în Slovenia, în cea mai înaltă calitate oficială pe care Festivalul o conferă. Decizia a fost luată recent de Boardul Director al Festivalului Noii Europe. Pentru „Noua Europă” Golden Drum este cea mai importantă manifestare la nivel regional şi unul dintre cele mai importante de pe bătrînul continent. Ca ambasador, LUCIAN GEORGESCU are misiunea să susţină prezenţa publicităţii româneşti în Slovenia, să asigure condiţii optime de participare în concurs pentru creaţiiile româneşti şi să promoveze în România Golden Drum şi activităţile sale conexe printr-o mediatizare corespunzătoare. Nu în ultimul rînd, printre îndatoririle sale se numără şi sarcina organizării unei petreceri în stil pur românesc, cunoaşterea şi promovarea culturii româneşti şi încurajarea participării unui număr cît mai mare de agenţii şi lucrări în competiţie. „Anul trecut România a obţinut cel mai bun scor din istoria participării sale la Golden Drum, locul patru la naţiuni şi locul trei ca agenţii individuale, prin D’Arcy. Aceasta a obţinut de altfel şi cel mai rîvnit premiu al festivalului „Toba de Aur” pentru cel mai bun spot TV. Dacă în 2003 austriecii nu ar fi intrat în luptă, România ar fi ocupat un loc pe podium şi ca naţiune cîştigătoare. Acesta trebuie să fie obiectivul nostru pentru acest an. Iată de ce îmi doresc cau un număr cît mai mare de români să vină la Portoroz pentru a încuraja România. Trebuie să fie ca prezenţa la un campionat de fotbal la care ne dorim din tot sufletul victoria echipei noastre, indiferent de cluburile din care provin participanţii. Iată de ce invitaţia este adresata nu doar oamenilor de creaţie şi agenţiilor, ci şi unui număr cît mai larg de specialişti şi ne-specialişti, oameni de marketing din diferite domenii, clienţi, oameni de afaceri, studenţi, pasionaţi de publicitate şi comunicarea audiovizuală, sau pur şi simplu turişti care vor să vadă Adriatica şi să fie alături de noi la Festival şi la Petrecerea Naţională” a declarat Lucian Georgescu, Chief Creative Officer gav-balkanski.proiect şi Ambasador al Festivalului Noii Europe în România.Decizia Boardului Director de numire a lui Lucian Georgescu a avut în vedere reputaţia internaţională a creativului român, primul director de creaţie prezent în competiţie la Portoroz (1995), nominalizat în cîteva rînduri de Festival şi primul membru român al juriului Festivalului, premieră a anului 2003.

Despre GAV/BALKANSKI.PROIECT

www.goldendrum.ro
Miruna Jovin - 0726 237 433
mirunaj@gav.ro