Comunicate GEMIUS RESEARCH

GEMIUS RESEARCH

Compania GEMIUS RESEARCH a emis 4 comunicate de presa

  • Internet CEE – a doua ediţie a conferinţei internaţionale privind Internetul în Europa Centrală şi de Est

    BUCURESTI - 6 octombrie 2008

    Gemius (www.gemius.com), cea mai mare agenţie de cercetare online din Europa Centrală şi de Est, organizează cea de-a doua ediţie a conferinţei internaţionale dedicate Internetului în regiunea Europei Centrale şi de Est. Internet CEE va avea loc în perioada 28-29 octombrie, în Varşovia.    comunicatul de presa

  • Gemius SA a castigat licitatia pentru studiul de audienta din Danemarca

    BUCURESTI - 9 noiembrie 2006

    Compania Gemius SA, specializata in studii de cercetare online, se extinde si pe piata daneza. Este prima tara din Vestul Europei, unde Gemius a castigat licitatia pentru realizarea studiului de audienta online. Compania planuieste sa participe si la alte licitatii organizate in alte tari din Europa de Vest. In acest timp, Gemius SA si-a prezentat oferta de monitorizare a audientei, in cadul unei licitatii din Israel.    comunicatul de presa

  • Primele rezultate de audienta online din Romania realizate de Gemius SA

    BUCURESTI - 2 octombrie 2006

    Compania specializata in studii de cercetare pe Internet, Gemius SA, a introdus studiul holistic de masurare a audientei online din Romania - gemiusAudience. In prima faza, au intrat in proiectul de cercetare websiturile apartinand retelei Vodanet: acasa.ro, ele.ro, bloombiz.ro, nextcar.ro, cineplus.ro, smartbuy.ro, investmania.ro, fiind urmate de alte cateva websituri apartinand aceleiasi retele, cat si de unul din cele mai mari portaluri din Romania – www.rol.ro
    Avem placerea de a furniza pietei cateva rezultate alte studiului nostru de monitorizare a audientei online conform datelor din reteaua Vodanet.
        comunicatul de presa

  • Utilizatorii romani de Internet sunt deschisi catre publicitatea online

    BUCURESTI - 22 iunie 2006

    Studiul realizat in Romania pe tema publicitatii online arata ca 53% din userii romani considera publicitatea online eficienta.    comunicatul de presa